Micke H Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Gäller att använda sitt förstånd rätt. Så länge man är ståndaktig så går det nog bra.
Den Gode Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Så länge man är ståndaktig så går det nog bra. Det är bara att låta bli att nuppa så är det inga problem.
Guitar Nilsson Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 EEEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOOOOO AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Nog vrålhatar jag väl hösthelvetet ännu värre än datorer?
Den Gode Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 EEEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOOOOO AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Nog vrålhatar jag väl hösthelvetet ännu värre än datorer? Men var du inte på G där ett tag med hustruns Mac och Garageband?
Dark Of Light Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Så länge man är ståndaktig så går det nog bra. Beror inte det på allmäntillståndet? Det är bara att låta bli att nuppa så är det inga problem. 😳
Algotezza Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Den här tycker jag passar bra i den där mixningstråden på Big Forum: https://www.youtube.com/watch?v=clHfc-WsM_g
Dark Of Light Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 De finns inga genvägar till de pärfäckta juudet dårå. ☺️
Naymari Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Beställde precis hem en ny telefon. iPhone 6s plus. Ska bli intressant! 😊
k9 (oregistrerad) Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Funderar på att göra en liten video om olika typer av dist som man kan få med en rörförstärkare. 🙂
Dark Of Light Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Vagott! ☺️ Beställde precis hem en ny telefon. iPhone 6s plus. Ska bli intressant! 😊 Vakul! ☺️ Rostemacka nu med Grevéost på & lite té till va?
slejnard Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Funderar på att göra en liten video om olika typer av dist som man kan få med en rörförstärkare. 🙂 Jå gör det!
slejnard Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Beställde precis hem en ny telefon. iPhone 6s plus. Ska bli intressant! 😊 Gött! Blir ev en 6sutan plus när min 4s lagt ner. Men dom är ju så dyra! Kikat lite på huawai eller LG som alternativ
Dark Of Light Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 (redigerat) De första mobilerna med handsfree var aningen klumpiga. Redigerat 6 oktober 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 6 oktober 2015 Postat 6 oktober 2015 Först var mobilerna stora men utvecklingen gick snabbt mot allt mindre modeller med avancerade funktioner. Bland de första apparna (som var analoga) kunde den här ses som... slog numret helt automatiskt. Men efter ett tag så blev lurarna så späckade med funktioner att de blev minst lika stora som från början.
Recommended Posts