Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag tycker oxå det är roligt. Skiter väl i det mesta, men det blir lite roligare med lite pajkastning. Jag avhöll mig dock från att använda mitt favorituttryck "skithål" om knuff. Lite synd kanske.

Jag tänkte skriva att det nog uppstår fler tillfällen, och det har det just gjort. Nu är han oförskämd mot mig både i tråden och via pm bara för att jag sa ifrån lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

torx.jpg

Hittade du ISO 10664 sextandhålsgrepp för skruvar? 😑 Minns när de där började dyka upp på bl a bilar. Bara vissa verkstäder hade Torx nycklar nu finns dem överallt. Sedan hittade de sexigt på Torx TR med ett styrhål i mitten och således en tapp på skruven så att man inte kunde använda vanliga Torx 🤪 Det är en kamp att vara t ex skolvaktmästare som jag var ett tag. Nya verktyg/nycklar hela tiden. Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket sammanträffande, jag märkte att jag hade ejakulerat i sömnen när jag vaknade idag. Stank!

Du verkar inte speciellt chockad. Drar slutsatsen (no pun intended) att det är någon sorts normaltillstånd hos dig.

Kul att du är könsmogen though 🙂 :) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade du ISO 10664 sextandhålsgrepp för skruvar? 😑 Minns när de där började dyka upp på bl a bilar. Bara vissa verkstäder hade Torx nycklar nu finns dem överallt. Sedan hittade de sexigt på Torx TR med ett styrhål i mitten och således en tapp på skruven så att man inte kunde använda vanliga Torx 🤪 Det är en kamp att vara t ex skolvaktmästare som jag var ett tag. Nya verktyg/nycklar hela tiden.

Det är vanligt nu med dessa torx skruvar nu för tiden som det verkar.

Är massor av skruvar (joo faktiskt) i Volvo S60:n.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vad jag upplevt i den här vägen ett par gånger är att jag som fysisk kropp och medvetande upphört finnas till och blivit ett svart oändligt plan bara. Tyst mörkt. Vaken och ändå inte. En tanke bara: Nu är jag död. Lugnt konstaterande.

Det har hänt mig med.
Link to comment
Dela på andra sajter

Du verkar inte speciellt chockad. Drar slutsatsen (no pun intended) att det är någon sorts normaltillstånd hos dig.

Kul att du är könsmogen though 🙂 :) 🙂

Jag kan tänka mig ett visst soundtrack till den scenen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du verkar inte speciellt chockad. Drar slutsatsen (no pun intended) att det är någon sorts normaltillstånd hos dig.

Kul att du är könsmogen though 🙂 :) 🙂

Normaltillstånd vet jag inte vad det är, men normalstånd...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...