Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Fast en del gillar själva märgen. Bissart! Gröpa ut den..

Har just fått slut på märg i alla mina märgen. Så det är bara benben kvar.

Fast det är ju rent tekniskt hundarna som fått slut på märg i sina tuggben iofs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Märgben 😳 Gillar ni det? 😳 En delikatess för en del.

Typ hundar... 😄

Hundar brukar uppskatta märgben å andra sidan är hundar mat i vissa länder också...

Ja, märgben är en god ingrediens i grytor t ex.

Ja precis så ja... xD
Link to comment
Dela på andra sajter

You lost me, bäste Herr Gode!

Var på kurs för några år sedan där föreläsaren var en Herr Goude... bara så ni vet.

Var han släkt med en ost?

(Se där en fråga man inte ställer ofta)

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Blir man alltså liggande som förlamad fast man är vaken, eller?

Exakt och samtidigt kommer slukhålet 😑

Det som rent teoretiskt borde höja helhetsupplevelsen flera snäpp är ju om man skulle drömma om slukhål strax innan man då vaknar.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Gote ser man inte ofta längre... skön kis det där. Hans årliga julgästspel har väl även gått i graven dock ser jag hans företagssida på fejjan uppdateras ibland. Han har blitt en lol-catz-enabler och författar inte längre tekniska manualer där ursprungsspråket var italienska. 🙁😄

Var han släkt med en ost?

(Se där en fråga man inte ställer ofta)

Roligast med den frågan var väl egentligen att jag då jobbade på ett mejeri. 😆 Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Gote ser man inte ofta längre... skön kis det där. Hans årliga julgästspel har väl även gått i graven dock ser jag hans företagssida på fejjan uppdateras ibland. Han har blitt en lol-catz-enabler och författar inte längre tekniska manualer där ursprungsspråket var italienska. 🙁😄

Roligast med den frågan var väl egentligen att jag då jobbade på ett mejeri. 😆

Ja, Gote var en skön snubbe!

HAH 😆 meijeri!? Vilket sammanträffande...

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Blir man alltså liggande som förlamad fast man är vaken, eller?

Ja och så får man en massa syner.

Tror att jag skrev om en jag hade förut. "vaknade" och hade en känsla av att någon hade bytt ut mina inre organ mot insekter och en ål. Hjärtat var en skalbagge, ena lungan var en ål osv. Fast oftast så är det bara någon eller några som går runt i rummet på ett hotullt sätt. Ibland så är det bara konstiga ljus, ljud, färger, skuggor eller flimmer som far runt i rummet. När jag var liten så var det oftast ansikten som var svåra att tyda som kom svävande, utan kroppar, emot mig och stannade till någon sekund bara en decimeter från mitt ansikte. Eller så kunde väggarna och taket börja röra sig inåt så att jag skulle klämmas ihjäl av dem. Ett tag var det så vanligt att jag bara tänkte, "jaha i dag så dör jag", utan att bli rädd. Var ju så van vid den känslan.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Exakt och samtidigt kommer slukhålet 😑

Det som rent teoretiskt borde höja helhetsupplevelsen flera snäpp är ju om man skulle drömma om slukhål strax innan man då vaknar.

Hmm nu finns det en risk att min nästa paralys blir ett slukhål känner jag. 😳
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ja, Gote var en skön snubbe!

HAH 😆 meijeri!? Vilket sammanträffande...

Jag har jobbat lite med mjölkframställande dock. Jobbade ju på Nyckelvikens herrgård, back in the days. Fast jag var stalledräng och inte herreman där då.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...