Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

TACKAR! 😄

Det har gått långt när det förväntas av mig att ta alla PTs så till den milda grad att du blir upprörd om inte helikåpetern vispar loss där uppe 😆

Var inte riktigt medveten om att det var flygdags... ☺️

Det blir en kpd!

😳 Kanske dags att lägga till helikopter till våra längstah värdegrunder kaffe, bananer och damp?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Såg jsut att de har en dokumentär om sömnparalys på Netflix. Det är ett av de problemen jag har med min sömnstörning. Ska glo på den senare, om jag vågar.

men först skkpd

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tröttnade på den då. Vad gäller nu då?

Ja, lite dumt att avslöja handlingen med tanke på de som inte sett den ännu men låt oss säga att säsong 1-3 handlar mycket om just den där spionen. Den fjärde säsongen handlar om underrättelse verksamheten USA bedriver i mellanöstern. Den 5:e som kommer igång nu utspelas i Tyskland.

Tycker personligen att Homeland är väldigt välgjord. Bland det bästa jag sett tillsammans med The Wire, Fargo och Shameless. Men det är klart man måste vara road av CIA/agent berättelser förstås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, lite dumt att avslöja handlingen med tanke på de som inte sett den ännu men låt oss säga att säsong 1-3 handlar mycket om just den där spionen. Den fjärde säsongen handlar om underrättelse verksamheten USA bedriver i mellanöstern. Den 5:e som kommer igång nu utspelas i Tyskland.

Tycker personligen att Homeland är väldigt välgjord. Bland det bästa jag sett tillsammans med The Wire, Fargo och Shameless. Men det är klart man måste vara road av CIA/agent berättelser förstås.

Homoland - en serie av Gardell?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...