Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det är bra att man kan bidra till den allmänna munterheten. Slukhål finns det faktiskt här i området eftersom det finns mycket gamla gruvor. Idag antar jag att de är instängslade, men nya kan uppstå när som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bra att man kan bidra till den allmänna munterheten. Slukhål finns det faktiskt här i området eftersom det finns mycket gamla gruvor. Idag antar jag att de är instängslade, men nya kan uppstå när som helst.

... och var som helst...

Själv bor jag på så mycket granit att jag i likhet med de gamla gallerna i Astérix & Obélix är mer rädd för att himlen ska ramla ner över huvudet. Men det håller väl Neo koll på, gud som han är...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter inget vidare. Jobbar själv på att komma över min 30-årskris tills jag fyller 60. Du kanske inte vill berätta vad som hände på din 60-årsdag, jag är bara så jävla nyfiken.

Det var när jag slutat med normaliserande medicin. Frugan hade beställt bord på restaurang. Jag måste vara hemma fyra för att vi skulle hinna dit. Jag sket i det och roade mig på nätet på jobbet. Kom hem fem. Frugan utom sig. Tårar. Jag kom ju hem för sent. Hon stack iväg i bilen. Jag for ut på min cykel. Ringde yngste sonen när jag kommit hem och sa jag ville ta livet av mig. Inte helt lyckat det hela om man säger så. Jag betedde mig som en superegoist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var när jag slutat med normaliserande medicin. Frugan hade beställt bord på restaurang. Jag måste vara hemma fyra för att vi skulle hinna dit. Jag sket i det och roade mig på nätet på jobbet. Kom hem fem. Frugan utom sig. Tårar. Jag kom ju hem för sent. Hon stack iväg i bilen. Jag for ut på min cykel. Ringde yngste sonen när jag kommit hem och sa jag ville ta livet av mig. Inte helt lyckat det hela om man säger så. Jag betedde mig som en superegoist.

Det låter ruggigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...