Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

helicopter.gif

Nä jag vet inte! Jag inbillar mig att dåliga drivrutiner kan ställa till det. 😑

Har du inte drivrutiner till ljudkortet som passar W10? Vad är det för kort?

Redigerat av Den Gode
Annons
Postat

Idag blir det lammytterfilé. Efter den fått ligga och ta igen sig i en liten marinad bestående av färsk timjan, citron, vitlök, salt och peppar över natten får den gå i en lavahet stekpanna någon minut, och därefter värma sig i ugnen en stund eller två.

Till det blir det uppfrästa kantareller som tillsammans med vitlök fått puttra i smör, rödvin och till slut mycket grädde. Klyftpotatis & öl till. Tjo.

Postat

Och jag hittade en grillad kyckling på ICA som inte var för mörk eller mosad. Dom har två problem där. Det första är att de har installerat ett krematorium i stället för en grill, så en majoritet av kycklingarna är svartbrända och torra som fnöske.

Det andra problemet är hur dom lägger fram kycklingarna. Jag antar att dom spelar någon form av rugby med flygfäna från krematoriet till disken. Dom svartbrända tål det där, men det litet ljusare och mindre hårdstekta ser mera ut som sprängd anka än grillad kyckling. Jag vet inte hur många gånger jag har pratat med dom om detta. Numera nöjer vi oss med att blänga på varandra.

k9 (oregistrerad)
Postat

Och jag hittade en grillad kyckling på ICA som inte var för mörk eller mosad. Dom har två problem där. Det första är att de har installerat ett krematorium i stället för en grill, så en majoritet av kycklingarna är svartbrända och torra som fnöske.

Det andra problemet är hur dom lägger fram kycklingarna. Jag antar att dom spelar någon form av rugby med flygfäna från krematoriet till disken. Dom svartbrända tål det där, men det litet ljusare och mindre hårdstekta ser mera ut som sprängd anka än grillad kyckling. Jag vet inte hur många gånger jag har pratat med dom om detta. Numera nöjer vi oss med att blänga på varandra.

Är du säker på att det inte är lerduvor de bränner i ugnen då? 😲
Postat

Är du säker på att det inte är lerduvor de bränner i ugnen då? 😲

Det ser ut som kyckling, men de mest hårdkremerade skulle nog vara omöjliga att skjuta sönder.

Postat

Det verkar inte som om nån är intresserad av krunegård och jinder. Jag vet inte om jag ska se det.

Såg henne på något tv-program. Hon verkade smått besynnerlig.

Postat

Och en " wafer-thin mint"?

Inte lönt om jag inte vill städa loss efteråt ☺️

Ett par "skumma inlägg" i off topic avd. Inte lönt att klicka på "ryska länkarna" alls, man får säkert herpes av dem!!! 😠

KPD!

Postat

helicopter.gif

Har du inte drivrutiner till ljudkortet som passar W10? Vad är det för kort?

JOdå det ska vara dom senaste drivrutinerna. Men det kan va något annat som är "fel" med datorn.

Line6 HD500 gitarrgrunk.

Postat

Yes, det är en Netflix-serie och en av mina favoritserier genom tiderna. Sjukt bra.

Kollat på MrRobot på Svt? ☺️

Postat

Tyckte rätt bra om Electric Light Orchestra en gång i världen. Nu ger dom snart ut sin försra LP på 15 år. Detta ska vara första smakprovet.

Postat

Var korkad nog att kommentera ett inlägg från IRM på fejjan igår... Facebook har fan inte hållit käften since. xD

Måste dräpa ljudnotifikationer och jag bara antar att det finns någon sån inställning någonstans.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.