Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

helicopter.gif

Nä jag vet inte! Jag inbillar mig att dåliga drivrutiner kan ställa till det. 😑

Har du inte drivrutiner till ljudkortet som passar W10? Vad är det för kort?

Redigerat av Den Gode
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Idag blir det lammytterfilé. Efter den fått ligga och ta igen sig i en liten marinad bestående av färsk timjan, citron, vitlök, salt och peppar över natten får den gå i en lavahet stekpanna någon minut, och därefter värma sig i ugnen en stund eller två.

Till det blir det uppfrästa kantareller som tillsammans med vitlök fått puttra i smör, rödvin och till slut mycket grädde. Klyftpotatis & öl till. Tjo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag hittade en grillad kyckling på ICA som inte var för mörk eller mosad. Dom har två problem där. Det första är att de har installerat ett krematorium i stället för en grill, så en majoritet av kycklingarna är svartbrända och torra som fnöske.

Det andra problemet är hur dom lägger fram kycklingarna. Jag antar att dom spelar någon form av rugby med flygfäna från krematoriet till disken. Dom svartbrända tål det där, men det litet ljusare och mindre hårdstekta ser mera ut som sprängd anka än grillad kyckling. Jag vet inte hur många gånger jag har pratat med dom om detta. Numera nöjer vi oss med att blänga på varandra.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Och jag hittade en grillad kyckling på ICA som inte var för mörk eller mosad. Dom har två problem där. Det första är att de har installerat ett krematorium i stället för en grill, så en majoritet av kycklingarna är svartbrända och torra som fnöske.

Det andra problemet är hur dom lägger fram kycklingarna. Jag antar att dom spelar någon form av rugby med flygfäna från krematoriet till disken. Dom svartbrända tål det där, men det litet ljusare och mindre hårdstekta ser mera ut som sprängd anka än grillad kyckling. Jag vet inte hur många gånger jag har pratat med dom om detta. Numera nöjer vi oss med att blänga på varandra.

Är du säker på att det inte är lerduvor de bränner i ugnen då? 😲
Link to comment
Dela på andra sajter

Var korkad nog att kommentera ett inlägg från IRM på fejjan igår... Facebook har fan inte hållit käften since. xD

Måste dräpa ljudnotifikationer och jag bara antar att det finns någon sån inställning någonstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...