Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Tråkigt att förlora en vän till, men skönt att det inte hade med döden att göra. Tråkigt att jag inte orkar bryta igenom en alkoholiserad polares barriärer igen. Man har bara den energin man har och nu vart jag tvungen att tacka och ta avstånd för att själv inte dras med i fallet. Har hänt för mycket skit kring närmare vänner på en kort tid nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fast å andra sidan så har jag ju själv suttit med många medberoende som varit tvungna att ge upp sina vänner och nära och kära så jag får ta styrka av att jag försökte stötta så länge jag bara kunde.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nog om det. Undrar om man skulle ta och försöka få fart på musikdatorn en gång till. Har inte riktigt råd att bygga en helt ny just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jo ibland måste man bryta. Får nog bli en ny dator ändå... 😐🙁😛🙁 :( 😏😕🤪

Känslor 'r som smileys. Blandade i en salig röra. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tror att jag klarar mig med ett nytt moderbord och en CPU med lite tur. Ska låta testa alla andra komponenter hos någon som är bättre på datorer än jag själv är.

Vet ni om det varit några kända problem med windovs 10 och musikdatorer?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Mmm... Ja, tecknen är ofta tydliga också. Man märker när det barkar åt helvete för vissa men det finns egentligen inget att göra. De måste vilja själva och finns inte den viljan...

Jobbigt när personen ifråga inte alls tycker att han har några problem heller. Alla andra har bara blivit så jävla korkade, i hans värld.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Mina dator blev mycket snabbare och stabilare med 10:an särskilt min laptop.

Hade ju problem med den stationära redan innan uppgraderingen så jag är ganska övertygad om att den rasade pga hårvaran.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbigt när personen ifråga inte alls tycker att han har några problem heller. Alla andra har bara blivit så jävla korkade, i hans värld.

Exakt vad jag menar på. Så fungerar missbruk, det finns en förnekelsefas och den tar slut när vederbörande faktiskt vågar erkänna sitt problem. Längden på fasen är olika lång. En del kommer aldrig dit. Alkohol är en förrädiskt drog pga den är så socialt accepterad och är så tillgänglig. Den omgärdas av en drogromantik också.
Link to comment
Dela på andra sajter

Det knepiga är att när jag spelar upp bara ett spår då knastrar det men när jag flera spår så att datorn får jobba mer, då knastrar det mindre.

Ska de va så?

😲😑

Nä. Hjälpte till lite med att bygga datorer en gång i världen. Det var alltid nåt fel och ofta svårt att hitta problemet. Ljudkortet borde väl inte orsaka knaster, tror jag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...