Dark Of Light Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Denna länk var ju konstigt nog ganska underhållande med: http://www.svtplay.s...icle3861771.svt Ja, vilka påhitt...Det blir en kpd, så bara!
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Ja, se bara till och se filmen Fargo först om du inte gjort det redan. Ett briljant spel där av William H. Macy som förvirrat försöker komma över pengar. Se sedan serien som utspelas i samma trakter men med andra personer. Men man får ju inte veta varför mördarn i första Fargoserien håller på som han gör. Det måste man tydligen vänta till andra serien, som utspelas långt tidigare för att få veta. Jag gillar inte sånt. Är tvåan inspelad än?
Dark Of Light Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 (redigerat) Men man får ju inte veta varför mördarn i första Fargoserien håller på som han gör. Det måste man tydligen vänta till andra serien, som utspelas långt tidigare för att få veta. Jag gillar inte sånt. Är tvåan inspelad än? 2:säs börjar 12:e oktober i USA. https://en.wikipedia.org/wiki/Fargo_%28TV_series%29 PTSD. Absolut! man får börja gå på APT möten och sitta i ring. "Hej, jag heter Dark Of Light och jag är PTholist"... ☺️ Redigerat 2 oktober 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?t=2&v=4C2K889u_90 Det här är nostalgi! Dock har David Coverdale gjort ominspelningar av bl a den där. Låter illa... Rösten är borta, kvar är ett hest kraxande som processas och komprimeras sönder i studion 🙁
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Oj vad det jinxas i denna tråd nu. Vi pratade om vintern igår, så blev det snö i natt. Jag länkade till börsindex och då störtdök den genast. 😮 Finns det något mer man bör undvika att nämna här i tråden? 😛
Neosus Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Denna länk var ju konstigt nog ganska underhållande med: http://www.svtplay.s...icle3861771.svt Jättespännande!
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Oj vad det jinxas i denna tråd nu. Vi pratade om vintern igår, så blev det snö i natt. Jag länkade till börsindex och då störtdök den genast. 😮 Finns det något mer man bör undvika att nämna här i tråden? 😛 Det var ju detta med Pico och hans jobb, men det ska väl va klart nu.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Oj vad det jinxas i denna tråd nu. Vi pratade om vintern igår, så blev det snö i natt. Jag länkade till börsindex och då störtdök den genast. 😮 Finns det något mer man bör undvika att nämna här i tråden? 😛 Strax efter att jag skrev det så rasade forat, såklart...
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Det var ju detta med Pico och hans jobb, men det ska väl va klart nu. Hur vågar du? 😠 :angry: 😛
Neosus Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Nu blev det lite stressigt att cykla i biltrafiken.
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Nu blev det lite stressigt att cykla i biltrafiken. Har du inte bil?
Neosus Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Har du inte bil? Nä jag kollar på Lasse å Doreen! Otroligt spännande.. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Nu blev det lite stressigt att cykla i biltrafiken. Jo det var intressant. Men nu blir det ju snart värre trafik för dem. 🙂
Pico Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Jag har börjat spela Cookie Clicker igen. 🙁 Jag slutade men sparade mitt spel, just incase... 😄
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Jag slutade men sparade mitt spel, just incase... 😄 Intressant, men hur blev det med jobbet?
Pico Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 (redigerat) Det var ju detta med Pico och hans jobb, men det ska väl va klart nu. Inga papper skrivna... lite detaljer kvar men kontakt igen på måndag så det känns som det krävs en IT-bubbla eller liknande vid det här laget för att det skall gå åt helvete. Kan konstatera förresten att världen ännu inte har gått under, märkligt nog. Frågan är om en IT-bubbla skulle påverka det hela ändå... det innebär ju inte att folk slutar använda IT, liksom. 😆 Redigerat 2 oktober 2015 av Pico
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Oj! Moa som cyklar med dem är mycket äldre än hon ser ut. För hon har tydligen inte varit så koncentrerad som hon är nu, sedan urminnes tider. 😮
Micke H Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Jag slutade men sparade mitt spel, just incase... 😄 Jag med, men jag valde ändå att börja från scratch. xD
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Inga papper skrivna... lite detaljer kvar men kontakt igen på måndag så det känns som det krävs en IT-bubbla eller liknande vid det här laget för att det skall gå åt helvete. Kan konstatera förresten att världen ännu inte har gått under, märkligt nog. Frågan är om en IT-bubbla skulle påverka det hela ändå... det innebär ju inte att folk slutar använda IT, liksom. 😆 IT-bubblan har ju redan varit för några år sedan. Nu är det väl en bra balans på just den fronten, eller?
Micke H Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Jag tillverkar just nu 144 miljoner kakor i sekunden. NInjad. 🙁
Pico Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Jag tillverkar just nu 144 miljoner kakor i sekunden. NInjad. 🙁 Jag tillverkar just nu 144 miljoner kakor i sekunden. NInjad. 🙁 Kakor är alltid relevant, oavsett kontext. Kakor kan med andra ord aldrig bli ninjade. 😄 Wow, dubbel-quote tror jag inte har hänt mig förr...
slejnard Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Fyndat en retro köksstol som får funka som datastol. Alltså den är ny men ser gammal ut. Inga armstöd så jag kan lira gitarr i den!
slejnard Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Slukhål i skyn lät som en cool låt. Fast det finns redan va? Hole in the sky- Black Sabbath, som jag vill se i tokholm den 9 juli.
slejnard Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Wow, dubbel-quote tror jag inte har hänt mig förr... Nångång ska va den första. 😑
Recommended Posts