Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Ja, se bara till och se filmen Fargo först om du inte gjort det redan. Ett briljant spel där av William H. Macy som förvirrat försöker komma över pengar. Se sedan serien som utspelas i samma trakter men med andra personer.

Men man får ju inte veta varför mördarn i första Fargoserien håller på som han gör. Det måste man tydligen vänta till andra serien, som utspelas långt tidigare för att få veta. Jag gillar inte sånt. Är tvåan inspelad än?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men man får ju inte veta varför mördarn i första Fargoserien håller på som han gör. Det måste man tydligen vänta till andra serien, som utspelas långt tidigare för att få veta. Jag gillar inte sånt. Är tvåan inspelad än?

2:säs börjar 12:e oktober i USA.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fargo_%28TV_series%29

PTSD.

Absolut! man får börja gå på APT möten och sitta i ring. "Hej, jag heter Dark Of Light och jag är PTholist"... ☺️ Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Oj vad det jinxas i denna tråd nu. Vi pratade om vintern igår, så blev det snö i natt. Jag länkade till börsindex och då störtdök den genast. 😮

Finns det något mer man bör undvika att nämna här i tråden? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj vad det jinxas i denna tråd nu. Vi pratade om vintern igår, så blev det snö i natt. Jag länkade till börsindex och då störtdök den genast. 😮

Finns det något mer man bör undvika att nämna här i tråden? 😛

Det var ju detta med Pico och hans jobb, men det ska väl va klart nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Oj vad det jinxas i denna tråd nu. Vi pratade om vintern igår, så blev det snö i natt. Jag länkade till börsindex och då störtdök den genast. 😮

Finns det något mer man bör undvika att nämna här i tråden? 😛

Strax efter att jag skrev det så rasade forat, såklart...
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu blev det lite stressigt att cykla i biltrafiken.

Jo det var intressant. Men nu blir det ju snart värre trafik för dem. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju detta med Pico och hans jobb, men det ska väl va klart nu.

Inga papper skrivna... lite detaljer kvar men kontakt igen på måndag så det känns som det krävs en IT-bubbla eller liknande vid det här laget för att det skall gå åt helvete. Kan konstatera förresten att världen ännu inte har gått under, märkligt nog. Frågan är om en IT-bubbla skulle påverka det hela ändå... det innebär ju inte att folk slutar använda IT, liksom. 😆 Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Oj! Moa som cyklar med dem är mycket äldre än hon ser ut. För hon har tydligen inte varit så koncentrerad som hon är nu, sedan urminnes tider. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Inga papper skrivna... lite detaljer kvar men kontakt igen på måndag så det känns som det krävs en IT-bubbla eller liknande vid det här laget för att det skall gå åt helvete. Kan konstatera förresten att världen ännu inte har gått under, märkligt nog. Frågan är om en IT-bubbla skulle påverka det hela ändå... det innebär ju inte att folk slutar använda IT, liksom. 😆

IT-bubblan har ju redan varit för några år sedan. Nu är det väl en bra balans på just den fronten, eller?
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tillverkar just nu 144 miljoner kakor i sekunden.

NInjad. 🙁

Jag tillverkar just nu 144 miljoner kakor i sekunden.

NInjad. 🙁

Kakor är alltid relevant, oavsett kontext. Kakor kan med andra ord aldrig bli ninjade. 😄

Wow, dubbel-quote tror jag inte har hänt mig förr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...