slejnard Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Nu är vi installerade å har ätit älgköötsoppa! Fick just reda på att min bror i Austrzlien har gift sig i Vietnam. Trevligt va 🙂 PT!
Dark Of Light Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 (redigerat) Orange is the new Black, är det en Netflixserie? Oavsett är den bra också... Fargo, se filmen först sedan serien. Homeland börjar snart i både USA och SVT samt The Wire är ju guld också samt Shameless. Redigerat 2 oktober 2015 av Dark Of Light
Micke H Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Yes, det är en Netflix-serie och en av mina favoritserier genom tiderna. Sjukt bra.
Naymari Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Avicii:s senaste skiva gör mig lite ledsen i ögat. Den låter sjukt ofärdig.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Orange is the new Black, är det en Netflixserie? Oavsett är den bra också... Fargo, se filmen först sedan serien. Homeland börjar snart i både USA och SVT samt The Wire är ju guld också samt Shameless. Jo jag gillade Orange is... med. Ska glo på Fargo senare då. Warehouse 13 var en kul överraskning på Netflix med.
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Nu är vi installerade å har ätit älgköötsoppa! Fick just reda på att min bror i Austrzlien har gift sig i Vietnam. Trevligt va 🙂 PT! Bor han där någonstans?
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Måste man inte ha fiber eller något lika snabbt för att Netflix ska funka?
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 om man inte gör en massa annat medans man streamar då. Du kan ju testa gratis om du vill.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 yeah! De va då förbajjat va he blås. 😑 Det drar lite kring knutarna här med. 😐
Neosus Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 😄☺️ Det drar lite kring knutarna här med. 😐 Ja snart är det drivis och jäkulskap där ute.. 😏
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Avicii:s senaste skiva gör mig lite ledsen i ögat. Den låter sjukt ofärdig. På vilket sätt då? Jag har bara hört Waiting for love, och där låter det som om man har en danslåt och sedan plockar bort de element som skulle göra den dansbar. Vad är vitsen med det? Jag antar att det finns nån remix där man kör för fullt från början.
Dark Of Light Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 yeah! De va då förbajjat va he blås. 😑 Det drar lite kring knutarna här med. 😐 Ja, det drar på något inihelvete här oxo! Det måste fattas en del luft någonstans... Tänkte åka ner till skjutbanan en sväng men skiter i det. Blev sittande med en kaffe istället 😑
Micke H Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Blev sittande med en kaffe istället 😑 Ska du inte dricka den också?
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Oj! Måste köpa sake till laxsoppan, blev ju så knasigt igår... 😊
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Äh det får bli en enkel kycklinggryta istället. Så hinner jag dricka kaffe istället för att handla idag.
Dark Of Light Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Ska du inte dricka den också? Redan gjort, ser framemot nästa. 😑 Äh det får bli en enkel kycklinggryta istället. Så hinner jag dricka kaffe istället för att handla idag. Ja det gäller att prioritera ☺️
Micke H Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Ibland kan livet kännas meningslöst. Ingenting man gör leder någonstans och allting är bara meningslöst. Man jobbar och knegar utan att få något tillbaka, man älskar sin partner bara för att bli lämnad, man offrar sig för sina vänner bara för att se dom försvinna. Då kan det vara skönt att veta att det alltid finns en till kaffekopp vid nästa horisont. ☺️
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Det måste fattas en del luft någonstans... Slukhål i skyn?
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Ibland kan livet kännas meningslöst. Ingenting man gör leder någonstans och allting är bara meningslöst. Man jobbar och knegar utan att få något tillbaka, man älskar sin partner bara för att bli lämnad, man offrar sig för sina vänner bara för att se dom försvinna. Då kan det vara skönt att veta att det alltid finns en till kaffekopp vid nästa horisont. ☺️ Eller ett nytt jobb.
Dark Of Light Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Jo jag gillade Orange is... med. Ska glo på Fargo senare då. Ja, se bara till och se filmen Fargo först om du inte gjort det redan. Ett briljant spel där av William H. Macy som förvirrat försöker komma över pengar. Se sedan serien som utspelas i samma trakter men med andra personer. Samma Macy spelar huvudrollen i amerikanska upplagan av Shameless. Rekommenderas starkt, galet spännande och roligt! Se för en gångs skull inte det brittiska originalet som alltså inte når US verionens höjder. Ibland kan livet kännas meningslöst. Ingenting man gör leder någonstans och allting är bara meningslöst. Man jobbar och knegar utan att få något tillbaka, man älskar sin partner bara för att bli lämnad, man offrar sig för sina vänner bara för att se dom försvinna. Då kan det vara skönt att veta att det alltid finns en till kaffekopp vid nästa horisont. ☺️ ... eller en längstah... ☺️ Slukhål i skyn? 😮 Det börjar med luftgropar...
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Oj! Man blir ju åksjuk av att följa börsen idag. https://www.avanza.se/marknadsoversikt.html
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Denna länk var ju konstigt nog ganska underhållande med: http://www.svtplay.se/video/3861771/varldens-barn/article3861771.svt
Recommended Posts