Micke H Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Och där smög sig en NeoGud in och med sina gudomliga krafter så knep han den eftertraktade PT:n. "Varde PT" sade Han och hans ord var vår lag och hans kaffe var allsmäktigt.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 😮 http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/92688
Dark Of Light Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Snö... En del tycker det är vackert och något positivt, en del förbannar det. Jag antar det handlar om vilken sida om snöskyffeln man står...
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Mina hundar älskar snö så de ser fram emot att jag får börja skotta.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Så fick man nytta av sin militära träning i storforat med. 😉
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Så fick man nytta av sin militära träning i storforat med. 😉 Hur lång utbildning hade du? Ett År? Och han begriper ändå ingenting.
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Jag har börjat spela Cookie Clicker igen. 🙁 Ska man bara klicka på den där kakan hela tiden? Jag spelar Röj.
Micke H Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Och sen köpa uppgraderingar så behöver du inte klicka så mycket själv.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Hur lång utbildning hade du? Ett År? Och han begriper ändå ingenting. Ett år i flygvapnet. Fast när det kommer till att målange så handlar det snarare om en vana ifrån dataspelandet om jag ska vara ärlig. 😊
Micke H Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Igår hade jag råkat sätta en låt på telefonen som väckarklocka. Det visade sig vara Pantera och min reaktion blev något liknande det här:
slejnard Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Coffee on that!! Vi ska bara få vår plats på campingen.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Vad svårt det är att förklara något så påtagligt abstrakt som ljud är.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Har aldrig gillat Pantera alls. Låter bara platt, tråkigt och tillrättalagt i mina öron. Så nu vet ni det. 😑
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Ett år i flygvapnet. Fast när det kommer till att målange så handlar det snarare om en vana ifrån dataspelandet om jag ska vara ärlig. 😊 Det var någon som skulle ange en riktning och sa två knogar vänster den vita bilen, varpå bilen startade och körde iväg.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Det var någon som skulle ange en riktning och sa två knogar vänster den vita bilen, varpå bilen startade och körde iväg. Ja just det ja. Knogarna hade jag glömt bort helt och hållet. Haha! Typiskt att den åkte just då. Fast hela värnplikten är ju fylld av sådana sammanträffanden.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Någon som har något tips på vad som är sevärt hos Netflix? Själv gillade jag Narcos och den ekonomiska dokumentären Inequality for all
Den Gode Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Någon som har något tips på vad som är sevärt hos Netflix? Själv gillade jag Narcos och den ekonomiska dokumentären Inequality for all Det är bara skit med all dom där nya serierna med magi och spöken och grejer. Själv har jag inte Netflix.
k9 (oregistrerad) Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Fast Narcos handlar ju om narkotikakrigen i Colombia på 80/90 talet. Finns ju både dokumentärer, filmer och standups på Netflix, om man nu inte gillar serier då.
Recommended Posts