Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Det var ljudet av ditt PT 😑

Vem är mannen som lägger clicktracks på golvnivå?

SLEJ!

Vem är mannen som flest PTs har på toppnivå?

DoL!

😱 Natti.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag kan acceptera vinter... hösten kan dra långt åt helvete dock. September har varit helt ok denna vända iofs, men det är ju inte helt ovanligt att det är regn typ september till november och bara evigt jävla bäcksvart mörker och allt runtomkring en bara tappar färg som lik... sen kommer lite snö. 😄

EXAKT! Så är det!

Postat

Och var är debatt btw?

Det sista han skrev var att han hade fått ett livsavgörande besked, eller nåt åt det hållet. Men det är väl ett par år sen nu.

Postat

Jag kan acceptera vinter... hösten kan dra långt åt helvete dock. September har varit helt ok denna vända iofs, men det är ju inte helt ovanligt att det är regn typ september till november och bara evigt jävla bäcksvart mörker och allt runtomkring en bara tappar färg som lik... sen kommer lite snö. 😄

Du får se det positivt. Det är bara ca fem månader kvar tills det är lika mörkt igen. Sen efter det blir det sakta ljusare.

Postat

Du får se det positivt. Det är bara ca fem månader kvar tills det är lika mörkt igen. Sen efter det blir det sakta ljusare.

Du har blivit en riktig mysgubbe på äldre dar. Vi hoppas att han........nej visst ja.

k9 (oregistrerad)
Postat

Infernaliskt.

haha
k9 (oregistrerad)
Postat

Hinner vi 20000 innan nyår?

😑

🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Själv är jag svag för Benny Greb:s trummande. Så sinnessjukt musikalisk grabb. Sen får han en go ton i trummorna när han lirar som många trummisar inte har, imo.

https://www.youtube.com/watch?v=q9Ft5xLlBg4

Håller faktiskt med där till 100%. Bara baserat på just denna video då...
k9 (oregistrerad)
Postat

Lysande! Något så ovanligt som roligt och tekniskt briljant utfört! 😆

Det blir

z3ihjX.gif

Vaknade vid sju så det har blivit både kpd och ptpd x2.
k9 (oregistrerad)
Postat

Skön låt det med. Men verkligen "musik för musiker" 😎

Postat

Skön låt det med. Men verkligen "musik för musiker" 😎

Visst är det det. Även jag som pop-snöre behöver lite onanistmusik ibland. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.