k9 (oregistrerad) Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 En dag närmare måndag... Längre ifrån menar du väl? Orka tänka framåt när det bara blir mörkare och kallare. Hmm en mörk kall öl vore gott. En dag närmare måndag får det bli. Så att jag kan se fram emot fredagsölen på lördag. 🥰
Neosus Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Kallt och mörkt som i en isbjörns rövhål! Herre Gud så deprimerande. Snart är det snö på backen!
k9 (oregistrerad) Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Kallt och mörkt som i en isbjörns rövhål! Men bara om björnen rakat sig först. 😑
slejnard Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Fattar inte varför det inte går att byta sida utan att göra inlägg? Med mobilen och webbläsaren Ad-blocker?
k9 (oregistrerad) Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Fattar inte varför det inte går att byta sida utan att göra inlägg? Med mobilen och webbläsaren Ad-blocker? Många sidor kan ju blocka ad-blocker numera. Andra sidor får ad-blocker att spåra ut. Eller om det är ad-blocker som får sidorna att spåra ur...
Memphis Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Jag tokdiggar ju trummisen Luke Holland, och den här Dual Trumcovern med ytterligare en trummis e sinnessjukt tajt xD
slejnard Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Kallt och mörkt som i en isbjörns rövhål! Herre Gud så deprimerande. Snart är det snö på backen! Vintrarna har börjat bli lite lättare sen jag blev sambo. Kurrekurredutta under en filt å skotta snö är grejer. + att jag börjat köra skoter! Kör du skoter? Fast det är klart, skulle hellre ha sommar längre! Herre låt två av vintermånaderna bli till två sommarmånader. Amen! ☺️
slejnard Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Många sidor kan ju blocka ad-blocker numera. Andra sidor får ad-blocker att spåra ut. Eller om det är ad-blocker som får sidorna att spåra ur... Ska prova safari!
k9 (oregistrerad) Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Jag tokdiggar ju trummisen Luke Holland, och den här Dual Trumcovern med ytterligare en trummis e sinnessjukt tajt xD https://www.youtube.com/watch?v=FxEuVKgg18U Äh så skulle jag också kunna spela om jag var lika bra. Men han spelar ju inte bättre än jag skulle göra om jag var lika bra. Så då är han ju lika dålig som jag är... 😏
Neosus Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Nä har ingen skoter men skull vilja ha. Men he gå ändå! Jåh!
k9 (oregistrerad) Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Fast det är klart, skulle hellre ha sommar längre! Herre låt två av vintermånaderna bli till två sommarmånader. ☺️ Bra förslag. Skriv till en admin och kräv att det genomförs.
Neosus Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Fast ja ha ju en snöslunga. Ser framemot att få slunga iväg snö över till grannens tomt! JÄTTE roligt! Bra förslag. Skriv till en admin och kräv att det genomförs. Jag är Gud såatte! Vi får se hur ja gör. ☺️
Memphis Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Äh så skulle jag också kunna spela om jag var lika bra. Men han spelar ju inte bättre än jag skulle göra om jag var lika bra. Så då är han ju lika dålig som jag är... 😏 🤪 xD Det förstås, men tänk dig vilka starka scener som utspelas där på berget. När tre pers i färgglada MC-ställ, handskar, stövlar och hjälm snavar runt där i buskarna. 50m längre bort får ett gäng amatörornitologer plötsligt syn på tre Power Rangers i sina kikare... 😛 Tydligen hade han och en kollega skvallrat lite om det, för dom hade misstänkt det. 😛 Så han var inte förvånad. Men han var förvånansvärt trevlig, tackade för tiden och önskade mig lycka till. Sinnessjukt skönt att avsluta det på ett civilt sätt. 🙂 Gött att höra Micke. Jag är klat hest för din skull. 🥰
Dark Of Light Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Tajta som en ormröv di därna Dirty Loops g´natt nu 🙂 Natti
Dark Of Light Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Jåh! Snart sida 600 😮 Det är ju fler än om det hade varit färre!!!
Pico Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Jag kan acceptera vinter... hösten kan dra långt åt helvete dock. September har varit helt ok denna vända iofs, men det är ju inte helt ovanligt att det är regn typ september till november och bara evigt jävla bäcksvart mörker och allt runtomkring en bara tappar färg som lik... sen kommer lite snö. 😄
slejnard Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Kylan är värst tycker jag. 😮 Det är ju fler än om det hade varit färre!!! Jåh! 😮 Du tar den va ☺️
Dark Of Light Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Du får den Slej, det förtjänar du med det fina golvet där. ☺️
slejnard Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 En tacker. Är det dax?! 😮 Orkar aldrig räkna inläggen i mobilen 😑
Dark Of Light Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Ja, det närmar sig... Kan ju hända att någon annan gädda hugger 😮
slejnard Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Om foppollsvåld i debatt! Och var är debatt btw?
slejnard Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 Ja, det närmar sig... Kan ju hända att någon annan gädda hugger 😮 FÅR NÄSTAN TVÅNGSTANKAR! 😮
Recommended Posts