Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag vet... ☺️

Berätta! 😳😑☺️
Postat

Berätta! 😳😑☺️

Äh, inte värre än att den där helikoptern brukar synas ofta här. Jag är PT cursed. Även när jag inte siktar på att ta en page topper får jag den lik förbannat. ☺️

Imorgon då...då...... blir det KPD på de!!

Ja!
k9 (oregistrerad)
Postat

Kaffetåren

-t +d ???
k9 (oregistrerad)
Postat

☺️ Nåja, kaffe är ju trots allt en av tre värdegrunder som denna tråd vilar på.

Tre av en...
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu ska jag göra en Pazo sedan blir det bastu. Har ingen lust att basta med en hög Pazo på väg. Skulle ju bli en bastu med Paul Meander. 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

☺️

Vi far imorn istället när det är ljust

Va? 😮 :o 😮 Har ni fortfarande sol på dagarna där? Trodde det var mörkt 24/7 så här år där. ☺️
Postat

😄

Gött! 😄 Hur var hans reaktion?

Tydligen hade han och en kollega skvallrat lite om det, för dom hade misstänkt det. 😛 Så han var inte förvånad. Men han var förvånansvärt trevlig, tackade för tiden och önskade mig lycka till. Sinnessjukt skönt att avsluta det på ett civilt sätt. 🙂

Postat

Nu har jag gjort utmixningar på vår demo vi spelade in precis innan sommaren. Vi ska äntligen få den mixad. Jag passade även på att på senaste repet spela in solot till en av låtarna på nytt då jag skrivit om det (och lagt till lite sextuplets i 130 BPM av bara farten, vilket jag fick öva på i tre veckor innan jag kunde sätta xD Att man aldrig lär sig...)

k9 (oregistrerad)
Postat

Vadå Torsdag? Jag har ju haft fredag hela dagen... 🤪

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu har jag gjort utmixningar på vår demo vi spelade in precis innan sommaren. Vi ska äntligen få den mixad. Jag passade även på att på senaste repet spela in solot till en av låtarna på nytt då jag skrivit om det (och lagt till lite sextuplets i 130 BPM av bara farten, vilket jag fick öva på i tre veckor innan jag kunde sätta xD Att man aldrig lär sig...)

Haha! Lät kul att du lyckats göra något "av bara farten" efter tre veckors övning... 😛
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.