Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Blir en sväng till Arjeplogs höstmarknad via ett stopp i Arvidsjaur 😎

Spännande! Borde också gott på marknad förra helgen men det blidde inte så. Fick roa mig med att ha tråkigt istället.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

DOL dök upp. Vad har du haft för dig?

Testade att "jobba" lite med politik men min sömnstörning gjorde det omöjligt i längden. Synd för annars skulle jag haft två fina erbjudanden som jag kunde välja mellan. Vore ju kul om jag fick betalt för att göra det jag tycker är kul. Men det funkade inte så nu går jag vidare.

Så har jag tränat mycket nu igen med. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 För i HELVETE! 😄

PT! För i HELVETE! 😄

😄

Det kan bli så mycket som tre månader, men vi får se vad min chef säger idag. Nu fick jag veta att han kommer vara på möte större delen av dagen. xD Men han kommer förhoppningsvis in i eftermiddag.

Jag förhandlade ner det till två månader. 🙂 Så första december byter jag jobb.

Gött! 😄 Hur var hans reaktion?
Link to comment
Dela på andra sajter

Något jag missat som jag borde veta här? Herr ordblind orkar ju inte läsa ikapp då det skulle ta mig några dagar att göra så. 😊

Jag å neosus har spelat in en gammal låt:

Sen funderar jag på att STIM:a våran låt Fellow man men då behöver jag dina personuppgifter! Risken är ju dock minimal att vi blir rika men...

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke har bytt jobb, och Fidden flyttar ihop. Memphis har sålt bågen och köpt en massa musikprylar. Jag har börjat arbetsträna. Pico har fått jobb, tror jag.

..och i nästa avsnitt av "I det Längsta" så ska ni få fortsätta följa en dramatisk utveckling.. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag å neosus har spelat in en gammal låt:

https://soundcloud.com/slejnard/aint-no-sunshine-slejnard-klart

Sen funderar jag på att STIM:a våran låt Fellow man men då behöver jag dina personuppgifter! Risken är ju dock minimal att vi blir rika men...

Soft låt!

Säg till om du vill stimma så fix vi det.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Micke har bytt jobb, och Fidden flyttar ihop. Memphis har sålt bågen och köpt en massa musikprylar. Jag har börjat arbetsträna. Pico har fått jobb, tror jag.

Grattis Micke! Lycka till Fidden! Varför då Memphis? Med vadå, Den gode? Grattis Pico!
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vad då?

Tog fram lite argumentationsunderlag och var med och tog fram lite nya linjer för ett partiprogram. Så det har varit mycket studsande mellan FB, SCB, Riksdagens hemsida, Riksgälden, migrationsverket osv osv för min del ett tag nu.

Det blir helt klart kpd!! ☺️

och ptpd

påtårpådet 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför då Memphis?

För dyrt, omständigt, väderberoende, dåligt för min begynnande tinnitus samt rätt lätt att köra ihjäl sig.

Tog en sommar innan jag insåg allt detta. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Lättare att lära någon som inte kan något lite än att lära någon som kan allt något nytt.

Hade själv lite planer på ett sätt att lära ut språket mera praktiskt på när en polare från USA vill lära sig. Han hade svårt för att läsa och skriva så vi fick göra saker och prata om det vi gjorde sedan så bad jag honom upprepa de saker vi gjorde. Efter det så bad jag honom göra saker som han fick gissa sig till hur det skulle gå till. Kan förklara mer om det är intressant.

För dyrt, omständigt, väderberoende, dåligt för min begynnande tinnitus samt rätt lätt att köra ihjäl sig.

Tog en sommar innan jag insåg allt detta. 😛

Kan vara värt en sommar ändå, misstänker jag. 😎
Link to comment
Dela på andra sajter

Adidasbyxor och Nikedojjor... Är det helt stabilt att använda vid hojåkning? ☺️

Hehe, vi skulle bara upp för berget, och sen vandra hela dagen, lite jobbigt att göra det i skinnställ. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Micke har bytt jobb, och Fidden flyttar ihop. Memphis har sålt bågen och köpt en massa musikprylar. Jag har börjat arbetsträna. Pico har fått jobb, tror jag.

Jinxa mig inte nu, har träff hos dem imorgon kl.11.

Har nog iofs redan jinxat mig själv dårå menneh..

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Hellre det än att gå i vinställ... För de gå int!

Det förstås, men tänk dig vilka starka scener som utspelas där på berget. När tre pers i färgglada MC-ställ, handskar, stövlar och hjälm snavar runt där i buskarna. 50m längre bort får ett gäng amatörornitologer plötsligt syn på tre Power Rangers i sina kikare...
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...