Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Mäh, du har ju knappt nämnt det! Rock on, Micke, FÖR I HELVETE! 😄

😄 För i HELVETE! 😄

PT! För i HELVETE! 😄

☺️

Hur lång uppsägningstid har du?

Det kan bli så mycket som tre månader, men vi får se vad min chef säger idag. Nu fick jag veta att han kommer vara på möte större delen av dagen. xD Men han kommer förhoppningsvis in i eftermiddag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det kan bli så mycket som tre månader, men vi får se vad min chef säger idag. Nu fick jag veta att han kommer vara på möte större delen av dagen. xD Men han kommer förhoppningsvis in i eftermiddag.

Om du knallar in på mötet och gör propellern får du nog gå hem direkt. Han kommer kanske att hävda att du aldrig varit anställd alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så många bra idéer man får här i Längsta. 🥰

Du får helt enkelt göra en kombo. Av med paltorna, på med clownsmink. Gör entré hos chefen hoppandes, samtidigt gör du helikoptern, släpper en vällagrad flatulens och förkunnar ditt avsked.

Kanske komplettera med serpentiner, konfetti och en eldshow i form av en brinnande hammock som plötsligt rullas in.

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får helt enkelt göra en kombo. Av med paltorna, på med clownsmink. Gör entré hos chefen hoppandes, samtidigt gör du helikoptern, släpper en vällagrad flatulens och förkunnar ditt avsked.

Kanske komplettera med serpentiner, konfetti och en eldshow i form av en brinnande hammock som plötsligt rullas in.

Kpd?

Om inte det skulle göra den perfekta YouTube-videon så vet jag inte vad som skulle göra det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bild från studion DOL! :

12039533_1181341115228886_1580075815545790888_n.jpg?oh=59082d787dd90d057b3833d3aee60ad6&oe=56A532DB

den nedre alltså 😑☺️

Jåh! Fint jobb där!!! Blev bra!

Slänger du ut några koner och får till en snitslad bana har du ett eget... CLICKTRACK!!!

😆 WAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... 😆 va... he, he... clicktrack... ehh... joråsåatteh... ähum... 😊😳😱 Bidde nog en kpd...

😲 Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...