Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

De e som de e därför att de va som de va o därför blir de som de blir. (Gammalt djungelordspråk).

Postat

Nuuuuuuuuuuu har jag skrivit under avtalet. Imoooooooorgon säger jag upp mig. 😄

Sorry för allt spam om detta men detta är sjukt jävla stort för mig. 😄

Mäh, du har ju knappt nämnt det! Rock on, Micke, FÖR I HELVETE! 😄
Postat (redigerat)

Ok vad var det nu det blir pd imorn bitti? 😕

Gonatt!

Om inget går fel.... kaffe. Jag brukade också oroa mig, alldeles i onödan ☺️ Natti Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jobbar du eller ska du jobba med Hermods? Jag kör filosofi där. ☺️

Jag arbetstränar efter att ha varit konvalescent ganska länge. Det kan eventuellt bli ett lönebidragsarbete av det.

Postat

Och nu blir det smalfilm

https://flic.kr/p/za5b3W

Det är väl kul att ha sånt där? Jag har ett minne av en morbror som tog realexamen, kanske några år tidigare, men det såg ut precis så där. Grå mössor bl a. Min generation gick miste om allt sådant. Sverige var tråkigare än östblocket ett tag på 70-talet.

Postat (redigerat)

Det är väl kul att ha sånt där? Jag har ett minne av en morbror som tog realexamen, kanske några år tidigare, men det såg ut precis så där. Grå mössor bl a. Min generation gick miste om allt sådant. Sverige var tråkigare än östblocket ett tag på 70-talet.

Det är personlig historia. Helt otroligt att det nästan gått ett halvt sekel sedan dess...

Redigerat av Algotezza
Postat

Jag arbetstränar efter att ha varit konvalescent ganska länge. Det kan eventuellt bli ett lönebidragsarbete av det.

Hoppas du får det! Jag var borta från jobbet ht -11 och vt-12.

Postat

Det är personlig historia. Helt otroligt att det nästan gått ett halvt sekel sedan dess...

Hade du inte en film till där du är ännu yngre?

Postat

I eftermiddag skriver jag under mitt nya anställningsavtal och imorgon tänkte jag säga upp mig.

☺️

Hur lång uppsägningstid har du?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.