slejnard Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 I eftermiddag skriver jag under mitt nya anställningsavtal och imorgon tänkte jag säga upp mig. göttarns gött! Lycka te! 🙂
Micke H Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 Snälla... Clownsmink, näck och brakfis... P-p-p-please... 😆 Jag lovar att om det sker så kommer det finnas videobevis.
Dark Of Light Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 (redigerat) Synen har bränt sig in på näthinnorna likt två Zidjancymbaler i motljus... Jag har sett Claire Wikholms bröst... There´s no turning back... 😮🙁 http://www.expressen...-klamkalendern/ Redigerat 30 september 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 Synen har bränt sig in på näthinnorna likt två Zidjancymbaler i motljus... Jag har sett Claire Wikholms bröst... There´s no turning back... 😮🙁 http://www.expressen...-klamkalendern/ Det där går jag inte på en gång till.
Micke H Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 Om man inte får slå den som är svagare, hur ska man då någonsin kunna vinna några slagsmål? 🙁
Dark Of Light Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 (redigerat) Man får sparkas eller använda t ex ett kvastskaft 😑 Redigerat 30 september 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 Man måste kunna greppen. Fick lära mig en del av en riktig stridspitt till instruktör när jag gjorde lumpen. Det var en annan tid och en annan kropp dock.
Micke H Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 Nuuuuuuuuuuu har jag skrivit under avtalet. Imoooooooorgon säger jag upp mig. 😄 Sorry för allt spam om detta men detta är sjukt jävla stort för mig. 😄
Dark Of Light Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 (redigerat) Man måste kunna greppen. Fick lära mig en del av en riktig stridspitt till instruktör när jag gjorde lumpen. Det var en annan tid och en annan kropp dock. Mm det är mååånga år sedan, till och med många hår sedan, men takterna sitter i och har allt räddat mig från en del illgärningsmän. Nuuuuuuuuuuu har jag skrivit under avtalet. Imoooooooorgon säger jag upp mig. 😄 Sorry för allt spam om detta men detta är sjukt jävla stort för mig. 😄 Lätt att förstå ivern faktiskt, gott för dig! Kpd! ☺️ Redigerat 30 september 2015 av Dark Of Light
Naymari Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 Om man inte får slå den som är svagare, hur ska man då någonsin kunna vinna några slagsmål? 🙁 Man går inte in i slagsmål, helt enkelt.
Den Gode Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 Man går inte in i slagsmål, helt enkelt. Man kan bli attackerad.
Algotezza Postat 30 september 2015 Postat 30 september 2015 Idag har jag hursomhelst inte tid med slukhål eftersom jag har möte med Hermods, AF och FK om min sk framtid. Jobbar du eller ska du jobba med Hermods? Jag kör filosofi där. ☺️
Recommended Posts