Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Kanske tror att jag är lång och smal 😳

Ja verkligen man får för sig det.

Men vi alla är nog runda. 😄

Jag e också rätt tystlåten. 😄 Är iofs mycket mer framåt och social än när jag var ung, men jämfört med gemene man är jag mer passiv och lite tillbakadragen.

Jo lite samma här. Är nog lite mer öppen nu än förr. E ja!

Link to comment
Dela på andra sajter

förutom k9 när han börjar prata brudar, hundar eller politik.

😄

Eller Grahn när han kommer igång om dragspel och blues, eller Slej när det blir tal om kaffe.

☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Shit vilken idé jag fick nu!! Vi kanske skulle ha nåt slags IRL på distans istället, typ att vi samlas på något slags digitalt forum och skriver till varandra!

närå, jag är med på IRL om det blir nåt och det inte krockar med nåt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejen (sambon) gjorde ett sånt här skämtsamt sambotest på Facebook, man bara klickar en gång så räknar maskinen ut alltihop. Resultatet blev att hon borde flytta ihop med mig…

Jag gjorde sen samma test, men då tyckte datorn att jag borde flytta ihop med trummisen i bandet…

Link to comment
Dela på andra sajter

Propellerhead har byggt om sin hemsida. Vart snyggt tycker jag. Och Windows 10 är på gång. Trevligt tycker jag. Tänker snart köpa en ny dator att stoppa in musikprogram i. Trevligt tycker jag. Cakewalk kommer med ny version oxå. Trevligt ändå tycker jag.

Propellerhead, Cakewalk och kanske Cubase ligger på min lista just nu.

Roligt tycker jag.

Jag tycker det är wunderbar att aldrig behöva köpa varken ny musikdator eller nytt inspelningsprogram. Det blir väldigt billigt i längden. O garanterat craschfritt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är wunderbar att aldrig behöva köpa varken ny musikdator eller nytt inspelningsprogram. Det blir väldigt billigt i längden. O garanterat craschfritt. 🙂

Nya inspelningsapparater som den du har görs väl knappt längre?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så Micke förstås! 😄 :D Hur kunde jag glömma. Vi var ju på pub och sen på Dream Theater konsert 🥰

😄

Vilket nog var min livs bästa konsert.

Träffade nästan Pazo en gång också. Han skulle käka middag här i götet me hans tjej o en tjejkompis, så han bjöd in mig. Jag sade ja först men hade en djup svacka i självförtroendet vid den perioden så några timmar innan ångrade mig. 😏🙁

Haha, har gjort exakt samma sak, även jag med honom. xD Stackars Pazo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är wunderbar att aldrig behöva köpa varken ny musikdator eller nytt inspelningsprogram. Det blir väldigt billigt i längden. O garanterat craschfritt. 🙂

Ja man borde kanske skaffa porta istället. Man måste ju skaffa en ny dator så fort det kommer ut nya program pga att datorn blir för klen. Det är ju inte billigt. 😏

typ -20 nu.

Ute!

Huvvaligen! 😏😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Inatt drömde jag att klockan inte ringde och att jag försovit mig 30 minuter. Vaknade och märkte att klockan inte ringt, men var bara 15 minuter sen. Hade jag inte hunnit till bussen ändå hade jag försökt att vakna en nivå till och vara 7,5 minuter sen.

#inception

Link to comment
Dela på andra sajter

Inatt drömde jag att klockan inte ringde och att jag försovit mig 30 minuter. Vaknade och märkte att klockan inte ringt, men var bara 15 minuter sen. Hade jag inte hunnit till bussen ändå hade jag försökt att vakna en nivå till och vara 7,5 minuter sen.

#inception

dude-what-if-inception.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

förutom k9 när han börjar prata brudar, hundar eller politik.

Hehe! Fast brudar pratar jag väl inte så mycket?

Ja knie är nog surrig. Tror ja!

Det stämmer bra det. : )
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vi skulle kunna ta ett IRL här hos mig då kanske? Har en soffa och två sängar som jag kan låna ut. Har plats för fler sovplatser om någon kan sova på luftmadrass eller dyligt. Kan kanske låna en husvagn och ställa på vägen framför huset med.

Finns billiga hotell och så kan man hyra övernattnings lägenheter billigt med.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...