Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Varför har han en sladd till gitarren men ingen mikrofon till munnen? 😲

På den tiden hade dom bara en mikrofon till allting, så den hänger nånstans uppe i luften så att den kan ta in hela orkestern. Man var tvungen att ha en stark röst på den tiden.

Hör du inte viken bra låt det är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörni!!! Vi borde kollektivt skämmas!!! Vi borde späka oss minst i dagarna tre!!! Vi borde få bära ett kvarnhjul runt halsen i en vecka, därefter bli kastrerade, beskjutna, bespottade. Bli utsatta för sexuella övergrepp, steglade och därefter bli halstrade över öppen eld med grillkrydda i öppna sår...

Vi har alla glömt av att det är:

http://temadagar.se/kaffets-dag/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörni!!! Vi borde kollektivt skämmas!!! Vi borde späka oss minst i dagarna tre!!! Vi borde få bära ett kvarnhjul runt halsen i en vecka, därefter bli kastrerade, beskjutna, bespottade. Bli utsatta för sexuella övergrepp, steglade och därefter bli halstrade över öppen eld med grillkrydda i öppna sår...

Vi borde ha ett kaffefritt dygn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter 7 långa år har Micke äntligen fått ett nytt jobb. 😄 I veckan ska jag träffa min nya chef och skriva under avtalet, sen kommer jag att bli IT-konsult. ☺️

GRATTIS mannen!!! Verkligen roligt, hoppas du trivs bättre på nya stället!

Vi borde ha ett kaffefritt dygn?

😮😲😳
Link to comment
Dela på andra sajter

Hell, denna ädla dryck som våra förfäder kämpat för i sitt anletes svett. Denna gudarnas nektar som sköljer ner bekymmer, sorger och besvär ner i våra törstande strupar. Frid över det långsamma men kärleksfulla malandet av den heliga bönan. Välsignad skola varje moment i kaffebryggandets förberedelser vara. Helig bör vara den stund där vi njuter denna manna från himlen! I vördnad vi dricka kaffe!

Was that over the top..? I can never tell.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har jag hursomhelst inte tid med slukhål eftersom jag har möte med Hermods, AF och FK om min sk framtid.

Kombinationen AF/FK är farligt jävla nära ett slukhål dock.

Och då du är påläst inom ämnet lär mötet gå galant... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...