Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

☺️

Ping-reply...

En av de sämre raggreplikerna jag någonsin hört irl är de min något förvirrade, samt kraftigt berusade kompis yttrade:

"Öh, knulla mig, annars gör jag det". Sedan lyckades han välta en öl i knät på skönheten. Hjälpsamma jag kommer med servetter och sedan var det ligget fixat för min del.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

☺️

Ping-reply...

En av de sämre raggreplikerna jag någonsin hört irl är de min något förvirrade, samt kraftigt berusade kompis yttrade:

"Öh, knulla mig, annars gör jag det". Sedan lyckades han välta en öl i knät på skönheten. Hjälpsamma jag kommer med servetter och sedan var det ligget fixat för min del.

Det är en riktig wingman, det... Göra bort sig så katastrofalt så polaren framstår som en Gud(sus) bara genom att visa vanligt hyfs. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

☺️

Ping-reply...

En av de sämre raggreplikerna jag någonsin hört irl är de min något förvirrade, samt kraftigt berusade kompis yttrade:

"Öh, knulla mig, annars gör jag det". Sedan lyckades han välta en öl i knät på skönheten. Hjälpsamma jag kommer med servetter och sedan var det ligget fixat för min del.

De va grovt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett porträtt i dagens tidning om en lärare jag hade på högstadiet... tror det är något för Den Gode.

– Livet är skört, konstaterar Olle. När jag var 4–5 år och bodde på Gärdesvägen, höll jag på att dö i ett slukhål som bildats av att regnet underminerat grusvägen. Jag var på väg att försvinna i hålet. Grannfrun råkade putsa fönster, såg vad som hände, kastade sig över staketet och fick precis tag på mig innan jag for in under granntomten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fått tag på en något äldre 8-kärnig Mac Pro rätt billigt, så ska uppgradera den har jag tänkt, med två SSD-diskar och 16Gb Ram, bättre grafikkort osv ☺️ Ska ha i studion, va gott! Rätt nice med forum som SweClockers me massa datornördar tillgängliga xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...