Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Skule jag spontanassociera till "blodmåne" så blir det

1. svenskt black/thrashmetal-band

eller

2. en expansion till DoD

🙂

Lingonvecka är det enda jag tänker på.

Postat

Vrålsnyggt varte! Länkar bilder från fejjan imorn. Supernöjd!

Så nu blir det att spela till Klick

HAHAHAHAHAHAHAHA Fy fan va roligt jag är...

.....inte.

☺️

Postat

[...] Jahaja ställa klockan på 4.30 å kolla blodmåne då

Såvida vädret håller i sig och är klart så blir det nog att kika på blodmåne i morgon bitti här å 🙂 (Ska ju ändå upp och jobba)

Postat

Superblodmånen vart lite av en besvikelse 😏 Kikade lite som hastigast nu vid 05.45-hugget och det vart inte så mycket "blod" mera brunsvart. Nu dröjer det till 2033 till samma grej händer igen 🙂

Vill minnas att jag såg en månförmörkelse när jag vart liten; det vart pretty awesome 😮

Nu: jobbet 😏

Senare i eftermiddag ska jag ekipera mig 🥰

Herrå! 😄

Postat

Superblodmånen vart lite av en besvikelse 😏 Kikade lite som hastigast nu vid 05.45-hugget och det vart inte så mycket "blod" mera brunsvart. Nu dröjer det till 2033 till samma grej händer igen 🙂

Vill minnas att jag såg en månförmörkelse när jag vart liten; det vart pretty awesome 😮

Nu: jobbet 😏

Senare i eftermiddag ska jag ekipera mig 🥰

Herrå! 😄

Oj, jag var vaken vid 5 i vanlig ordning men glömde förstås bort det där... 😄
Postat

Oj, jag var vaken vid 5 i vanlig ordning men glömde förstås bort det där... 😄

Fejl på dig 😄

Postat (redigerat)

En kompis hade varit uppe och försökt beundra underverket men det var moln i vägen. Enligt henne liknande det ett skithål 😆

En brun ring...

Tur man inte är så intresserad av dylika fenomen och då menar jag både månar och rektum.

Skulle man se just det som en slags merit när man sitter där med ev. barnbarn i knäet och ska berätta när man minsann var tidigt uppe och såg blodmånen. Då får man frisera sanningen ordentligt och då menar jag inte skithålet utan månfenomenet.

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Samt med tanke på att Neo associerar blodmåne med lingonvecka komplicerar ju saken ännu mer. Vad ska han säga till sina barnbarn då. Att han var uppe skittidigt för att se ett blödande skithål uppe på himlen, det kan sätta djupa ärr i själen på de stackars små liven...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Samt med tanke på att Neo associerar blodmåne med lingonvecka komplicerar ju saken ännu mer. Vad ska han säga till sina barnbarn då. Att han var uppe skittidigt för att se ett blödande skithål uppe på himlen, det kan sätta djupa ärr i själen på de stackars små liven...

"Skittidigt", höhö.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.