Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

[...] Jahaja ställa klockan på 4.30 å kolla blodmåne då

Såvida vädret håller i sig och är klart så blir det nog att kika på blodmåne i morgon bitti här å 🙂 (Ska ju ändå upp och jobba)

Link to comment
Dela på andra sajter

Superblodmånen vart lite av en besvikelse 😏 Kikade lite som hastigast nu vid 05.45-hugget och det vart inte så mycket "blod" mera brunsvart. Nu dröjer det till 2033 till samma grej händer igen 🙂

Vill minnas att jag såg en månförmörkelse när jag vart liten; det vart pretty awesome 😮

Nu: jobbet 😏

Senare i eftermiddag ska jag ekipera mig 🥰

Herrå! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Superblodmånen vart lite av en besvikelse 😏 Kikade lite som hastigast nu vid 05.45-hugget och det vart inte så mycket "blod" mera brunsvart. Nu dröjer det till 2033 till samma grej händer igen 🙂

Vill minnas att jag såg en månförmörkelse när jag vart liten; det vart pretty awesome 😮

Nu: jobbet 😏

Senare i eftermiddag ska jag ekipera mig 🥰

Herrå! 😄

Oj, jag var vaken vid 5 i vanlig ordning men glömde förstås bort det där... 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

En kompis hade varit uppe och försökt beundra underverket men det var moln i vägen. Enligt henne liknande det ett skithål 😆

En brun ring...

Tur man inte är så intresserad av dylika fenomen och då menar jag både månar och rektum.

Skulle man se just det som en slags merit när man sitter där med ev. barnbarn i knäet och ska berätta när man minsann var tidigt uppe och såg blodmånen. Då får man frisera sanningen ordentligt och då menar jag inte skithålet utan månfenomenet.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Samt med tanke på att Neo associerar blodmåne med lingonvecka komplicerar ju saken ännu mer. Vad ska han säga till sina barnbarn då. Att han var uppe skittidigt för att se ett blödande skithål uppe på himlen, det kan sätta djupa ärr i själen på de stackars små liven...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Samt med tanke på att Neo associerar blodmåne med lingonvecka komplicerar ju saken ännu mer. Vad ska han säga till sina barnbarn då. Att han var uppe skittidigt för att se ett blödande skithål uppe på himlen, det kan sätta djupa ärr i själen på de stackars små liven...

"Skittidigt", höhö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...