D Vibe Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Då återstår det bara att göra upp. Haha! Nja. Kollade nypris och några sådana pengar har jag inte 😛
Neosus Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 jajjemän! den hann va ute några sekunder igår så ringde tre st... många har ringt sen dess. kan bli affär imorn! 😄 Gött!! 😄
Den Gode Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Haha! Nja. Kollade nypris och några sådana pengar har jag inte 😛 Inte jag heller.
slejnard Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 483 har sett annonsen totalt dryga 1500 st. Sån ruljans skulle de va på ens låtar. 😑
Neosus Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Småbilar är nog ganska lättsålda skulle jag tro. Går billigt och billig skatt och reservdelar. Kan kan tänka mig ha en sån bil i framtiden att skjutsa röven i. Såatteee! 😄 Kan kan man men kan så att man kan kan man inte! De kan man!
Neosus Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Eller om man ska citera en gammal arbetskamrat: "Prata går ju men prata så att det går går inte!" 😑
Memphis Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Eller om man ska citera en gammal arbetskamrat: "Prata går ju men prata så att det går går inte!" 😑 Eller om man ska citera en kompis till mig när det hade tagit slut med en tjej jag dejtat i flera veckor. "Ja man kan ju inte ha kul alla dagar i veckan".. 😆 Ja på tal om citat alltså.
slejnard Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Jåh känner hopp om att få den såld snart. Mailat flera som vill ha fler bilder!
Memphis Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Funderar på om man skulle ha ett längsta IRL i sommar? Räkna med mig, såvida det inte är uppe i lapplandshelvetet. ☺️ Göteborg är en bra knutpunkt för det flesta? 'host'
slejnard Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Eller om man ska citera en kompis till mig när det hade tagit slut med en tjej jag dejtat i flera veckor. "Ja man kan ju inte ha kul alla dagar i veckan".. 😆 Ja på tal om citat alltså. 😄 haha
Neosus Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Jåh känner hopp om att få den såld snart. Mailat flera som vill ha fler bilder! Den blir nog såld imorron.
slejnard Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Räkna med mig, såvida det inte är uppe i lapplandshelvetet. ☺️ Göteborg är en bra knutpunkt för det flesta? 'host' Om jag ska till farsan kan vi ses över en nybryggd Java?!
Memphis Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Jag ska också på jobbintervju idag. Träffade en rekryterare för två veckor sedan, som jag lyckades göra helt lyrisk. Jag har vart på så många arbetsintervjuer nu att jag börjar bli riktigt bra på det. xD Och nu ska jag träffa företaget dom rekommenderat mig för. Grymt Micke, hoppas du får det. 🥰
Neosus Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Räkna med mig, såvida det inte är uppe i lapplandshelvetet. ☺️ Göteborg är en bra knutpunkt för det flesta? 'host' Men vaF....
Memphis Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Om jag ska till farsan kan vi ses över en nybryggd Java?! Ja det vore trevligt 😄 Just ja, du är i krokarna till o från ja. Hojta nästa gång så kollar vi.
Memphis Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 (redigerat) Har träffat Loopis och vår ex-medlem Dingis, härifrån. edit, OCH MICKE 😄:D En gång körde jag förbi Göteborg två gånger. På samma gång? 😳 Redigerat 22 januari 2015 av Memphis
slejnard Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Ja det vore trevligt 😄 Just ja, du är i krokarna till o från ja. Hojta nästa gång så kollar vi. De ska jag! En gång körde jag förbi Göteborg två gånger. 😑
slejnard Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Har träffat Loopis och vår ex-medlem Dingis, härifrån. Va gott 🙂 undras hur dingbats hare 😕 Nu gör ja kväll! Hare herrå! 🙂 Herrå hare!
Memphis Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Och så Micke förstås! 😄 :D Hur kunde jag glömma. Vi var ju på pub och sen på Dream Theater konsert 🥰
Memphis Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Vilket nog var min livs bästa konsert. Träffade nästan Pazo en gång också. Han skulle käka middag här i götet me hans tjej o en tjejkompis, så han bjöd in mig. Jag sade ja först men hade en djup svacka i självförtroendet vid den perioden så några timmar innan ångrade mig. 😏🙁
Neosus Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Nångång vore kul att träffa er. Så jädra länge som man har suttit här å tjattrat. Men jag är verkligen inte som jag verkar vara... i verkligheten. Tystlåten pöjk från helvetet är ja. 😄
Fidden Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 jag har träffat pazo en gång när han var dj i jönköping. sen har jag träffat forumrävarna burning sven och florian och vallhagen och equality, men de hänger ju inte i längsta så mycket.
slejnard Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Jag har träffat slejnard för det är jag det! 😄 Kortare och rundare i verkligheten 😑
slejnard Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Nångång vore kul att träffa er. Så jädra länge som man har suttit här å tjattrat. Men jag är verkligen inte som jag verkar vara... i verkligheten. Tystlåten pöjk från helvetet är ja. 😄 Japp de vore kul! Du kan väl iaf säga schuuuuuu på norrländskt manér? 😄. Är åxå lite tyst innan jag lär känna nån men er känner jag ju typ.
Recommended Posts