Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Man får hoppas det går bra. Vad tror du själv?

Tack! Jo, jag har egentligen redan blivit lovad över telefon efter träffen vi hade... jag ropar ogärna hej dock innan pappersarbetet är avklarat. VD:n för företaget är sjuk och inlagd på sjukan så det dröjer något innan jag får höra mer, helt enkelt. Det har redan blivit uppskjutet ett par gånger men det är jag ok med. Jag har bra tålamod så länge jag vet bollen är satt i rullning.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vad är blodmåne? Det skulle kunna vara en låttitel om man fick för sig att skriva nåt.

Blue moon finns det ju en känd låt som heter. Är blodmåne samma sak på svenska, eller finns det även blå måne på vårt språk?

Svar med foto önskas.

Dom sa på tv. 😮 Kolla Sverige idag på SVT play

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte lägga bild via fånen 😑

Skit it.

Tack! Jo, jag har egentligen redan blivit lovad över telefon efter träffen vi hade... jag ropar ogärna hej dock innan pappersarbetet är avklarat.

Är det dataservice du kör? Hur länge gäller det?

Shit.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Är det dataservice du kör? Hur länge gäller det?

Shit.

Nja, det här gäller interndrift av företagets server-park, i princip. Tjänsten handlar om en tillsvidareanställning. Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

MediaImage10196_320_320.png☺️ Min...

Jajjemänsan!!! Jag stod och tittade på en sån och så stod det en Mellitta bredvid, nästan likadan som Moccamastern, som stod bredvid... men så blev jag snål och köpte en Electrolux istället... som stod bredvid dom som stod...bredvid. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Det börjar nu... Plus... Med Josephine Freje.... hnnnnngghhhhhh 🥰

Josephine, hon är så fin

Josephine.

Av mig kan hon få skjuts.

Hem till mig, vi kan se på Plus.

Jag bjuder på kaffe & mazarin.

Josephine... 😆😳😱🥰

Josephine, hon är så fin

Josephine.

I sin tajta skinnjacka,

får hon chefer & VD:ar backa.

Jag bjuder på kaffe & mazarin

Josephine.

Josephine, hon är så fin

Josephine.

Hennes blick, hennes språk så drivna.

Får mitt rostiga metalhjärta tina.

Jag bjuder på kaffe & mazarin

Josephine.

Josephine, hon är så fin

Josephine.

Lur hon ser, går ej att bluffa

Hamnar snabbt i hennes tunna.

Josephine, hon är så fin

Josephine.

Jag bjuder på kaffe & mazarin

Josephine.

😳😱 Ja, djävlar... Nödrim o´rama liksom. ☺️

Jajjemänsan!!! Jag stod och tittade på en sån och så stod det en Mellitta bredvid, nästan likadan som Moccamastern, som stod bredvid... men så blev jag snål och köpte en Electrolux istället... som stod bredvid dom som stod...bredvid. 🤪

Ja, den var lite dyr men å andra sidan hur ofta köper man en bryggare & måste säga att den brygger gudomligt kaffe. Fylligt och fint. Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte lägga bild via fånen 😑

Lycka till med jobbet pico! 😄

Men kl 5 måndag morgon ska det synas som bäst

Blodmånen asså 🤪

Tack du... Menneh, blodmåne kl. 5 måndag morgon? Tur jag brukar stiga upp 5 varje morgon, får lov att försöka få mig en glimt av denna vårdkrävande måne dårå!
Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter ju skitbra, men komplicerat. Har du pluggat sånt eller är du självlärd?

Självlärd ledde till arbetsträning hos Norrmejerier i 2 år och därefter vikariat under 2 års tid... därefter är jag tydligen högintressant för IT-företag i stan då Norrmejerier har väldigt omfattande och komplicerad IT. Jag låg mest bara i sängen och väntade på döden istället för att leta jobb då denna konsultfirma ringde upp mig och var nyfiken. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka till med det där jobbköret!!! Låter som du verkligen förtjänar jobbet.

Tack! Jag vet dock inte om det känns som jag förtjänar något... då jag faktiskt låg och väntade på (eller egentligen planerade och undersökte tillvägagångssätt för) döden. Jag var hyfsat depressiv då vikariatet just tagit slut. 😄

De e lite besvärligt när kulorna inte vill rulla in i någon ordning.

Låt kulorna dingla fritt!
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...