Pico Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Man får hoppas det går bra. Vad tror du själv? Tack! Jo, jag har egentligen redan blivit lovad över telefon efter träffen vi hade... jag ropar ogärna hej dock innan pappersarbetet är avklarat. VD:n för företaget är sjuk och inlagd på sjukan så det dröjer något innan jag får höra mer, helt enkelt. Det har redan blivit uppskjutet ett par gånger men det är jag ok med. Jag har bra tålamod så länge jag vet bollen är satt i rullning.
slejnard Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Vad är blodmåne? Det skulle kunna vara en låttitel om man fick för sig att skriva nåt. Blue moon finns det ju en känd låt som heter. Är blodmåne samma sak på svenska, eller finns det även blå måne på vårt språk? Svar med foto önskas. Dom sa på tv. 😮 Kolla Sverige idag på SVT play
slejnard Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Kan inte lägga bild via fånen 😑 Lycka till med jobbet pico! 😄 Men kl 5 måndag morgon ska det synas som bäst Blodmånen asså 🤪
Den Gode Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Kan inte lägga bild via fånen 😑 Skit it. Tack! Jo, jag har egentligen redan blivit lovad över telefon efter träffen vi hade... jag ropar ogärna hej dock innan pappersarbetet är avklarat. Är det dataservice du kör? Hur länge gäller det? Shit.
Den Gode Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Jävla hopslagningar. Och så kom slejnard emellan.
slejnard Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 ☺️ Min... Vill ha 😮 Har en gammelperkk! Jävla hopslagningar. Och så kom slejnard emellan. 😄
Dark Of Light Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 (redigerat) Vill ha 😮 Har en gammelperkk! 😄 Har en perkulator undanpackad, den kommer fram ibland när man blir sugen. Perkulatorn alltså. ☺️ Redigerat 24 september 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Det börjar nu... Plus... Med Josephine Freje.... hnnnnngghhhhhh 🥰 Josephine, hon är så fin Josephine. Av mig kan hon få skjuts. Hem till mig, vi kan se på Plus. Jag bjuder på kaffe & mazarin. Josephine... 😆😳😱🥰
Pico Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 (redigerat) [...] Är det dataservice du kör? Hur länge gäller det? Shit. Nja, det här gäller interndrift av företagets server-park, i princip. Tjänsten handlar om en tillsvidareanställning. Redigerat 24 september 2015 av Pico
Den Gode Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 (redigerat) Har en perkulator undanpackad, den kommer fram ibland när man blir sugen. Perkulatorn alltså. ☺️ Redigerat 24 september 2015 av Den Gode
Den Gode Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Nja, det här gäller interndrift av företagets server-park, i princip. Tjänsten handlar om en tillsvidareanställning. Det låter ju skitbra, men komplicerat. Har du pluggat sånt eller är du självlärd?
Neosus Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 ☺️ Min... Jajjemänsan!!! Jag stod och tittade på en sån och så stod det en Mellitta bredvid, nästan likadan som Moccamastern, som stod bredvid... men så blev jag snål och köpte en Electrolux istället... som stod bredvid dom som stod...bredvid. 🤪
Dark Of Light Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 (redigerat) Det börjar nu... Plus... Med Josephine Freje.... hnnnnngghhhhhh 🥰 Josephine, hon är så fin Josephine. Av mig kan hon få skjuts. Hem till mig, vi kan se på Plus. Jag bjuder på kaffe & mazarin. Josephine... 😆😳😱🥰 Josephine, hon är så fin Josephine. I sin tajta skinnjacka, får hon chefer & VD:ar backa. Jag bjuder på kaffe & mazarin Josephine. Josephine, hon är så fin Josephine. Hennes blick, hennes språk så drivna. Får mitt rostiga metalhjärta tina. Jag bjuder på kaffe & mazarin Josephine. Josephine, hon är så fin Josephine. Lur hon ser, går ej att bluffa Hamnar snabbt i hennes tunna. Josephine, hon är så fin Josephine. Jag bjuder på kaffe & mazarin Josephine. 😳😱 Ja, djävlar... Nödrim o´rama liksom. ☺️ Jajjemänsan!!! Jag stod och tittade på en sån och så stod det en Mellitta bredvid, nästan likadan som Moccamastern, som stod bredvid... men så blev jag snål och köpte en Electrolux istället... som stod bredvid dom som stod...bredvid. 🤪 Ja, den var lite dyr men å andra sidan hur ofta köper man en bryggare & måste säga att den brygger gudomligt kaffe. Fylligt och fint. Redigerat 24 september 2015 av Dark Of Light
Pico Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Kan inte lägga bild via fånen 😑 Lycka till med jobbet pico! 😄 Men kl 5 måndag morgon ska det synas som bäst Blodmånen asså 🤪 Tack du... Menneh, blodmåne kl. 5 måndag morgon? Tur jag brukar stiga upp 5 varje morgon, får lov att försöka få mig en glimt av denna vårdkrävande måne dårå!
Pico Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Det låter ju skitbra, men komplicerat. Har du pluggat sånt eller är du självlärd? Självlärd ledde till arbetsträning hos Norrmejerier i 2 år och därefter vikariat under 2 års tid... därefter är jag tydligen högintressant för IT-företag i stan då Norrmejerier har väldigt omfattande och komplicerad IT. Jag låg mest bara i sängen och väntade på döden istället för att leta jobb då denna konsultfirma ringde upp mig och var nyfiken. 😄
Pico Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Fan, 6 månader nu och jag har inte tagit ut en krona från A-kassa eller sjukförsäkring. Klarar inte hur många månader som helst till utan nån slags income nu. xD
Dark Of Light Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Fan, 6 månader nu och jag har inte tagit ut en krona från A-kassa eller sjukförsäkring. Klarar inte hur många månader som helst till utan nån slags income nu. xD Lycka till med det där jobbköret!!! Låter som du verkligen förtjänar jobbet.
Neosus Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 De e lite besvärligt när kulorna inte vill rulla in i någon ordning.
Pico Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Lycka till med det där jobbköret!!! Låter som du verkligen förtjänar jobbet. Tack! Jag vet dock inte om det känns som jag förtjänar något... då jag faktiskt låg och väntade på (eller egentligen planerade och undersökte tillvägagångssätt för) döden. Jag var hyfsat depressiv då vikariatet just tagit slut. 😄 De e lite besvärligt när kulorna inte vill rulla in i någon ordning. Låt kulorna dingla fritt!
Den Gode Postat 24 september 2015 Postat 24 september 2015 Fan, 6 månader nu och jag har inte tagit ut en krona från A-kassa eller sjukförsäkring. Klarar inte hur många månader som helst till utan nån slags income nu. xD Varför gör du inte det?
Recommended Posts