Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Fis-klåda varte!

(jag ska) Fis-klå-da = (jag ska) spöa skiten ur dig. 😑😲⚠️ Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

HBO nordic var för övrigt ingen hit tyckte jag. Bökigt att jag måste använda en annan nätbläddrare bara för att det krävdes en plugg för att se på strömmar därifrån.

Vad roliga viss ord blir på svenskat va.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Korg PA600. Typ avancerat programmerbart hemkeyboard. Inte enbart bossa nova och wienervals.

Var inte herre Jösses (aka Neo) på jakt efter en nyckelplanka?
Link to comment
Dela på andra sajter

Propellerhead har byggt om sin hemsida. Vart snyggt tycker jag. Och Windows 10 är på gång. Trevligt tycker jag. Tänker snart köpa en ny dator att stoppa in musikprogram i. Trevligt tycker jag. Cakewalk kommer med ny version oxå. Trevligt ändå tycker jag.

Propellerhead, Cakewalk och kanske Cubase ligger på min lista just nu.

Roligt tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vakul! Ha du senaste, knie?

Näpp! HAr inte fixa min musikdator så jag har inte brytt mig om senaste än. Men det får bli till våren när jag inte har lika höga värme räkningar, tänker jag.
Link to comment
Dela på andra sajter

Korg PA600. Typ avancerat programmerbart hemkeyboard. Inte enbart bossa nova och wienervals.

Oki! Ska googla 🙂 det är kul att kolla upp olika synthar och keyboards m m!

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jo men Cubase är ju inte tänkt för den typen av arbete som bygger på loopar. Men

det vore ju smidigare om det var smidigare även på den punkten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men Cubase är ju inte tänkt för den typen av arbete som bygger på loopar. Men

det vore ju smidigare om det var smidigare även på den punkten.

Det finns ju ingen anledning att hålla fast vid ett system som bara gör det krångligare, när nästan alla andra funkar mycket smidigare. Jag vill bara kunna öppna mina mappar med loopar och testa hur de låter i låten man har på gång. Går det i cubase?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...