Neosus Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 Ska man ta och kaffra lite på det? Ujdå! PT på de!
Dark Of Light Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 (redigerat) Och somliga går i trasiga skor. ...och slukhålen blir bara fler. Säg vad beror det på..? Neosus som i himmelen bor Blundar och sover sött Vem bryr sig om ett par trasiga skor När man är gammal och trött? Redigerat 22 september 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 (redigerat) Somliga går med trasiga skor Säg, vad beror det på? Neosus som i himmelen bor Kanske vill ha det så Neosus som i himmelen bor Blundar och sover sött Vem bryr sig om ett par trasiga skor När man är gammal och trött? Vem bryr sig om hur Slej bygger till? Han spikar som han vill Medborgare om etthundra år Finns du ej längre till Då har nån annan tagit din träaltan Det vet du inte av Du känner varken regn eller sol Ner i din mörka grav Vem bryr sig om hur lång längstah blir? Jag bryr mig inte ett spår Bara jag får ha mitt PT lir Dolt i forumets gömmor Jag är en tvivelaktig figur Duger ej mycket till Bakom ett hörn står kaffet på lur Jag tar den när jag vill Somliga går med trasiga skor Tills de har slutat gå DoL som i Skövde bor Får sig ett gott skratt då Redigerat 22 september 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 (redigerat) Det blev lite "bättre" ändå..? Redigerat 22 september 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 (redigerat) Kör hårt... Bidde latkäk från Sibylla idag. ☺️ KPD??? Redigerat 22 september 2015 av Dark Of Light
slejnard Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 denna då? Jag å neo! https://soundcloud.com/slejnard/aint-no-sunshine-slejnard-klart
CHAE Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 @neoslej; jefligt pra joppat med låten, krappar 🥰
CHAE Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 Ha! Ain't no sunshine vart en utav de första låtarna jag proddade. Ever! 😮 Memories 🥰
Micke H Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 denna då? Jag å neo! https://soundcloud.com/slejnard/aint-no-sunshine-slejnard-klart 😄 COOOOOLT! 🥰
Dark Of Light Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 (redigerat) ☺️ Turkisk Peppar är min absoluta favorit om vi snackar godis. Annars är jag i grund och botten en chipskille... DG, blev det några pommes idag och i så fall hur gick det? Kastar vidare en fråga till Micke H och CHAE, har någon försökt/lyckats att få en hel sida för sig själv här i längstah dagtid, med tanke på mitt försök tidigare??? Kräver kulor och tålamod det... Redigerat 22 september 2015 av Dark Of Light
Micke H Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 Jorå, det har man nog lyckats med några gånger. Men det blev helt klart svårare sen forumet började slå ihop inlägg. 🙁 Nu krävs det tålamod, noggrann planering och möjligtvis lite sömnpiller nedsmusslad i ett par kaffekoppar för att få till det.
Dark Of Light Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 Ja, det gick nästan... Svårt var det också att hålla monologen med mig själv levande 😆 Slej den spjuvern bröt ju in när jag var nästan framme ☺️
Micke H Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 Jag kan rekommendera dig att använda dig utav ett rött piller. Det löses upp snabbt i kaffe och när du väl får ut folk till verkligheten har du hela Längsta för dig själv.
slejnard Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 @neoslej; jefligt pra joppat med låten, krappar 🥰 en tacker! 😄 😄 COOOOOLT! 🥰 en tacker 😄
Dark Of Light Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 ☺️ 😳 Fan, fortfarande mätt av Sibylla burgaren... hade man ätit skiten de ger en på McDonken hade man varit hungrig igen efter en halvtimma och haft magknip. Hur är det med bluesmagen (se där ett ord man inte använder så ofta) förresten, Slej?
slejnard Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 mycket bättre i magen. återgått till 17 koppar/dag.
Micke H Postat 22 september 2015 Postat 22 september 2015 mycket bättre i magen. återgått till 17 koppar/dag. Skönt att höra. 🥰
Recommended Posts