Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

😑

Zak var längesen han syntes 😮

jag tittar då in här ett par gånger i veckan och läser ikapp!

säg vad har hänt sen sist? träffade någon amerikansk tjej som råkar vara tio år äldre än jag. tänkte åka och besöka henne när jag har pengar. även börjat skolan nu igen, blir juridik denna termin. söker extrajobb, hoppas jag hittar något. vi har spelat in våra första demon med bandet som vi ska lägga upp på internätet inför vår första spelning som är den andra oktober. sen är det väl inte så mycket nytt här. ja juste, min dator har vart paj ett tag så surfar inte runt lika mycket längre, den här hemsidan är ett riktigt jävla helvete att vara inne på på min mobil. nog därför jag är här mer sällan nu. lite tråkigt då jag har varit riktigt sugen på att börja spela in massa gamla låtar också, har inte riktigt råd att fixa den än. om ett litet tag kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jah, sältan brukar ju sitta där. Brukar bränna på de tinade filéerna i stekpannan ett par minuter först så de får yta tillsammans med lite kryddor som paprika, curry, vitlök, koriander, svartpeppar & salt. Eller så köper man kycklingkryddor på burk. Sedan på en ungsplåt men strax innan det blir skjuts in i ugnen häller jag lite honung över. Då får man lite sötma. Man kan också strö över lite ströbröd om man vill.

In i ugnen som sagt 200°. Ca 15 min senare kan man äta loss. De där 15 minuterna kan man utnyttja till att fritera pommes under tiden. Har du ingen fritös steker du dem i lite olja eller så har du dem på en annan plåt i ugnen samtidigt men då tar det lite längre tid.

Testa DG, inte så svårt egentligen. Efterrätten får du fixa själv.

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...