Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
smileys-thinking-082618.gifMen det har jag ju redan avhandlat i tidigare inlägg. Jag får väl läsa dem, ett djävla tjatter här från mig tycker jag. Redigerat av Dark Of Light
Postat

Precis som mitt skägg skulle vara så mycket bättre då? Fan, det kan ju inte kallas för skägg ens, generande hårväxt är det vad det är. Dessutom ligger jag för mycket med granntjejen. Ja, jag hörde rätt, se inte så förvånad ut, stäng munnen innan jag tar det för en inbjudan!

Postat

Tårtor!!? Skulle det vara så märkvärdigt då? Dessutom vet jag vad det är för bak jag är intresserad av... Fitta får jag ju på annat håll också. Dessutom bor hon trångt. Hennes sovrum är så litet att jag var tvungen att lämna rummet om jag bytte åsikt. Helvete, kan jag vara tyst nu så jag kan sova vidare?

Postat

Tyst själv, jag pratar hur mycket med mig själv som jag vill... Fitta och fitta... Jag vet att jag ibland är som en andningsmaskin åt min kuk men ändå...

... Vet jag förresten hur man får tre homos att sitta på en bar stol?

Postat (redigerat)

Tyst nu! Tänk om folk ser att jag sitter här och skriver med mig själv...

He, he, hej DG & Slej... ähum... host... host... harkel

Somnade visst lite..?

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Fast hon luktar ju fräscht, som en ny cykelsadel. Jag ska bli en flickcykelsadel i mitt nästa liv.

Postat

Sluta tjata om granntösen nu! Ja, hon är söt och trevlig och kan förmodligen suga kromet av en dragkula men ändå... Såååå märkvärdigt är det väl inte..? Tyst nu, annars lämnar jag mig själv här inne! Fan säger jag då?

Postat (redigerat)

Tyst med mig! Jag släcker nu... Djävlar, det blev mörkt som i ett sotararsle... Vet jag förresten att de flesta som jobbar på en brandstation har släkt...

Postat (redigerat)

"Jag säger ingenting så har jag allting sagt", heter det ☺️

Hade jag fått hålla på ifred hade jag tagit hela sidan... 😛

Postat

Du anar inte hur svårt det är att hitta på en konversation med sig själv som dessutom ska vara någotsånär underhållande och fylla hela sidan. Jag fick gräva djupt i min svarta ärrade själ... ☺️ Det blir en kpd för ett hyfsat försök ialla fall...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.