Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Är inte intresserad av huset jag kollade på. Om de inte går ner i pris då förstås. Funderar på att låna en slant och bygga ut här hemma istället. Skulle jag bygga in balkongen och göra ett rum under den så skulle jag ju få två rum till för utan att det skulle krävas så mycket arbete alls. Tror att jag ska ta hit några byggare för att få offerter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Lucid dreams... Har också haft några. Speciellt najs när man kan sväva.

Insatt däremot drömde jag om att jag hälsade på min brorsdotter. Sen sa jag hejdå, varpå jag vaknade. Klockan hade inte ens blivit midnatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag slutade med drömdagboken eftersom jag kom på mig själv med att hitta på drömmar medan jag sov för att ha mycket att skriva i boken morgonen därpå.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag slutade med drömdagboken eftersom jag kom på mig själv med att hitta på drömmar medan jag sov för att ha mycket att skriva i boken morgonen därpå.

Men det är ju det som är lucid dreaming.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag drömde mer och mer och satt och skrev flera timmar. Läste filosofi på universitetet i Lund då och på den tiden hade vi föreläsningar två gånger i veckan så jag hade mycket tid jag kunde disponera själv. Det blev för mycket av det goda, kan man säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tag berättade jag nattens drömmar för familjen när vi käkade frukost men de tröttnade efter några år. Egna drömmar kan vara väldigt intressanta men inte låta som något särskilt i andras öron. Det var nog därför jag slutade minnas dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på om man skulle ha ett längsta IRL i sommar?

vi kan ses allihop och ta en hamburgare på grillen här på söder. försökt få hit slej ett par gånger, men det har inte gått.

micke och jag hade en irl på tåget under tre stationer

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu är det handboll.

Bara kul när det är damerna som spelar. 😑

😛

Nu är det handboll.

Vad är det för match? Elitserien eller?
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...