Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Lite så. How ever; nu vet du också hur bra det kan vara när du inte är nere, eller hur. Kom ihåg den känslan och använd den när det blir överjävligt 😑

Jag är dokumenterat dålig på att generalisera goda erfarenheter.
Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt det dära ju. Man vet ju inte om du ser ut som Lassgård eller Iprenmannen...

Jodå. Jag har varit uppe på bild. Har du? Jag vet vem som kunde spela Slejnard, men han verkade inte så road av av jämförelsen när jag pekade ut likheten.

Annars får man gissa sig fram. I ditt fall tänker jag mig någon i stil men han i det här bilprogrammet som slog någon på käften. Inte pga detta dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är dokumenterat dålig på att generalisera goda erfarenheter.

För min del blev det lite lättare att tackla dessa downperioder efter några varv när jag märkte att det faktiskt gick över efter en tid. Jag antar att det är lite olika för alla även om många symptom påminner om varann hos många.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå. Jag har varit uppe på bild. Har du? Jag vet vem som kunde spela Slejnard, men han verkade inte så road av av jämförelsen när jag pekade ut likheten.

Annars får man gissa sig fram. I ditt fall tänker jag mig någon i stil men han i det här bilprogrammet som slog någon på käften. Inte pga detta dock.

Åhå nej din bild har jag missat, tror inte jag har förekommit mer än i just sminkad halloweenfest form här och givetvis utan den i lokalpressen när det varit lite större gig och det är som bekant länge sedan nu. Sedan är det ju en skön anonym tanke med att inte synas som jag värdesätter högt.

😆 Vilket bilprogram tänker du på nu kompis? Vem slog vem, låter ju underhållande?!

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Umm, håller med Grahn och DoL; det låter som stressmage, Slej 🙁 Chilla med akffet och drick vatten i stället. Och vila dig.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Tupplur kanske 😮

Bra bid... idé menar jag! Har du ofta besvär av detta slag ser du till och drar din sargade blueskropp till farbror bluesdoktorn för korrigering. Eller så ser du till och lugnar ner ditt hektiska bluesliv en smula!

Doc DoL har talat.

Funderar på att sätta på The Judge! 😕

Sexualdåre... Jag har satt på Johan Falk...

Det lät inte ett dugg bättre va? 😆😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...