Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Vad blev det för åk? Något James Bondaktigt med tekniska finesser som en Aston Martin eller lite enklare Jönssonligan/Baretta likt av typen gammal sliten amerikanare eller måhända en Morden i Midsommer diskret Volvo??? Härlig kombo advokat och detektiv!

Först var det en Volvo som såg helskum ut, sen blev det något annat. Jag har glömt bort det nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Först var det en Volvo som såg helskum ut, sen blev det något annat. Jag har glömt bort det nu.

Kunde man spela in ens drömmar hade man nog långfilmsmaterial som hette duga... eller inte. Du skulle nog passa som en kärv privatsnok. Ett fall för DG...

Advokat vete faen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunde man spela in ens drömmar hade man nog långfilmsmaterial som hette duga... eller inte. Du skulle nog passa som en kärv privatsnok. Ett fall för DG...

Advokat vete faen.

Advokat hade nog passat bra, men själv skulle jag nog helst vilja bli diplomat.

Ett tag, för länge sen, när jag höll på och skrev grejer, höll jag på ett tag och skrev ner mina drömmar. Det ledde till att de drog iväg, och jag tyckte att jag kunde styra dem osv. Det finns en massa på internet om sådant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, är väl på väg "ner" nu antar jag... fucking höst och mörker o crap. 😆 Självrå?

Lite så. How ever; nu vet du också hur bra det kan vara när du inte är nere, eller hur. Kom ihåg den känslan och använd den när det blir överjävligt 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart fall av kaffe och vitamin-pt brist. 🙁

Åh min gosh! We won't loose this one, mate! DoL: I need 30 cc of dark roasted Gold Coast blend...STATT!!

Sound the alarm!

*WoooOOOUUUUUUoooo*

- Listen up, längstah! We got a possible 1508 coming in. Everyone know what to to, right? C'mon let's do this!

1275725_nurse_clinic_hospital_clinic_bed.jpg

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Överlevde Slej kaffe och PT bristen?

Gick DG ner sig i ett slukhål eller gjorde han verklighet av sina diplomatdrömmar?

Räddade gud världen från undergång eller nöjde han sig med en kopp kaffe?

Tillintetgjorde demonen DoL all motstånd genom att ta 12:raka PTn eller sket han helt enkelt i det?

På tal om det, hade Micke H upptäckt något onämnbart som låg kvar och flöt på ytan?

Svaret på dessa och många andra frågor får ni i nästa avsnitt av CoffeER 😳

Det värsta är detta skulle kunna funka som TV-serie.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...