Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Roligast var väl kanske att jag var fördomsfull och tänkte att han var fördomsfull om mig och tänkte jag dömde ut honom eller något... 😆

Och om jag refererar till karln som "något" så antar jag iofs han har rätt... och då har jag också rätt. Dafuq? 🤪😆

Hen, I pressume?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hen, I pressume?

Mycket möjligt... till kroppen väldigt manlig men vad gäller utstyrsel verkade det väldigt typiskt kvinnligt. Sen hur personen ifråga (skönt att det går undvika både han, hon och hen om man verkligen vill 😆 ) identifierar sig själv det vet jag inte något om.
Link to comment
Dela på andra sajter

In your face dol, in your face 😎

Såja... är du snäll kan du få nästa också.

Mycket möjligt... till kroppen väldigt manlig men vad gäller utstyrsel verkade det väldigt typiskt kvinnligt. Sen hur personen ifråga (skönt att det går undvika både han, hon och hen om man verkligen vill 😆 ) identifierar sig själv det vet jag inte något om.

😆 Vilka "personligheter" det ändå finns. Karl-Astrid liksom.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill bara att mina damer ska begripa.

Grunden för att vara kreativ på ett område och tänka själv är att man begriper, kanske inte allt men det mest elementära. Annars blir det bara skit av det...

Link to comment
Dela på andra sajter

Grunden för att vara kreativ på ett område och tänka själv är att man begriper, kanske inte allt men det mest elementära. Annars blir det bara skit av det...

Ja, det ÄR en svår konst att lära ut och framförallt hitta rätt nivå. Så att man inte hamnar "under" elevens nivå och således blir en ointressant figur som ingen lyssnar pga ointresse. Eller för högt över då allt man säger blir helt obegripligt. Har jobbat en del inom industrier som instruktör och där är det lättare så man lär ut saker till en elev i taget. Där kan man ju förhöra sig om nivån och erfarenheter mer direkt, jämfört med en stor grupp yngre.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag drömde om mina bortgångna föräldrar i natt. Farsan köpte mig en bil eftersom jag behövde en i min nya karriär som kombinerad advokat och privatdetektiv.

Vad blev det för åk? Något James Bondaktigt med tekniska finesser som en Aston Martin eller lite enklare Jönssonligan/Baretta likt av typen gammal sliten amerikanare eller måhända en Morden i Midsommer diskret Volvo??? Härlig kombo advokat och detektiv!

Hugg till på PTt nu Slej!!! Jag har inget kvar att bevisa 😑

I´m the king of PT kings. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...