Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

På min tid fanns det inga baler och inga studentmössor- och flak och liknande. Universitetet provade jag inte på förrän i vuxen ålder. Det var förmodligen mer festivitas i Rumänien och DDR på den tiden.

Postat

Min mor som bor bredvid högskoleområdet döpte skolan till "grisfarmen" för ett gäng år sedan. Detta efter att från sin balkong betraktat festande studenter som pissade och sket(!) i buskarna, kastade omkring kläder, flaskor & burkar samt idkade sexuella aktiviteter öppet på gräsplanen utanför. ☺️

"Det såg ut som ett slagfält där ute, har de varken sängkammare, papperskorgar eller toaletter på skolan?" samt "Därute går Sveriges framtid", kommenterade hon saken. 😑

😆

Postat (redigerat)

Djävlar vilken hållning, vilken grace, vilka vader... Brallorna ser påmålade ut. Är snortajta som röven på en snok, släpper han en fjärt blir det väl retur & baksug....

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.