Den Gode Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 På min tid fanns det inga baler och inga studentmössor- och flak och liknande. Universitetet provade jag inte på förrän i vuxen ålder. Det var förmodligen mer festivitas i Rumänien och DDR på den tiden.
Dark Of Light Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 En annan olikhet är att den ena gruppen har pucklar och den andra gruppen pucklar på andra.
Naymari Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Min mor som bor bredvid högskoleområdet döpte skolan till "grisfarmen" för ett gäng år sedan. Detta efter att från sin balkong betraktat festande studenter som pissade och sket(!) i buskarna, kastade omkring kläder, flaskor & burkar samt idkade sexuella aktiviteter öppet på gräsplanen utanför. ☺️ "Det såg ut som ett slagfält där ute, har de varken sängkammare, papperskorgar eller toaletter på skolan?" samt "Därute går Sveriges framtid", kommenterade hon saken. 😑 😆
slejnard Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Mitt kaffe har blivit kallt. tragik i längsta! 🙁 kaypeedee? mitt kaffe är varmt ☺️
Dark Of Light Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 tragik i längsta! 🙁 kaypeedee? mitt kaffe är varmt ☺️ Men min nya PT värmer 😑 ... det finns å andra sidan iskaffe 😳
Micke H Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Iskaffe gillar jag icke! Kaffet skall värma ditt inre likt en stressätande flamma av stillat begär.
Micke H Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Här har du Micke H! 😄 Va fan, haru fotat mig när jag kokade kaffe?!?! 😠
Dark Of Light Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 (redigerat) Djävlar vilken hållning, vilken grace, vilka vader... Brallorna ser påmålade ut. Är snortajta som röven på en snok, släpper han en fjärt blir det väl retur & baksug.... Redigerat 16 september 2015 av Dark Of Light
Micke H Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Lite som en halvnaken Darth Vader...för du vet...vilka vader... 😏 *skäms*
Micke H Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Facebook föreslog att jag skulle gå på ett evenemang som heter "Vernissage: TUTTAR". 😊
Recommended Posts