Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

c6gtbg.jpg

Möjligt men tockenhäringa bollfoten har uppenbarligen glidit över till den yttersta gheykanten.

soccer-gay-1.jpg

Postat

Jorå, ser bra ut. Men jag förstår inte riktigt varför du refererar till min lägenhet som en hon... 😳

Lägenheten ska fotas inför försäljning 😊

Vad roligt! 🥰

Postat

Jobbat nonstop sedan i Torsdags med totalt 3 låtar som ska in och konkurrera om att knipa en plats i årets melodifestival.

Nu är de inskickade.

Just nu känner jag mig:

whole30tired.jpg

Postat

Goooooo moron gossar! 😄

Upp och hoppa nu!!! Inte Nay though; han får sovmorgon 🙂

Nu: jobbet

Senare i eftermiddag: hämta Vertx-byxor och 5.11-kängor 🥰

Later dudes!

Postat

DoL: Sitter i bilen på studentparkeringen nu. Men jag tror inte att en fickljummen öl är så bra innan föreläsningen 😛

Postat

DoL: Sitter i bilen på studentparkeringen nu. Men jag tror inte att en fickljummen öl är så bra innan föreläsningen 😛

☺️ Njaeh, kanske inte. Men jag vet inte heller om det vore ett så stort stilbrott. Festandet verkar vara huvudsaken för en del av studenterna där ☺️
Postat

Min mor som bor bredvid högskoleområdet döpte skolan till "grisfarmen" för ett gäng år sedan. Detta efter att från sin balkong betraktat festande studenter som pissade och sket(!) i buskarna, kastade omkring kläder, flaskor & burkar samt idkade sexuella aktiviteter öppet på gräsplanen utanför. ☺️

"Det såg ut som ett slagfält där ute, har de varken sängkammare, papperskorgar eller toaletter på skolan?" samt "Därute går Sveriges framtid", kommenterade hon saken. 😑

Postat

☺️ Njaeh, kanske inte. Men jag vet inte heller om det vore ett så stort stilbrott. Festandet verkar vara huvudsaken för en del av studenterna där ☺️

Iofs 😛

Fast jag är för gammal för att hänga på kidsens festvanor 😉 ..

Min mor som bor bredvid högskoleområdet döpte skolan till "grisfarmen" för ett gäng år sedan. Detta efter att från sin balkong betraktat festande studenter som pissade och sket(!) i buskarna, kastade omkring kläder, flaskor & burkar samt idkade sexuella aktiviteter öppet på gräsplanen utanför. ☺️

"Det såg ut som ett slagfält där ute, har de varken sängkammare, papperskorgar eller toaletter på skolan?" samt "Därute går Sveriges framtid", kommenterade hon saken. 😑

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.