CHAE Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Provade just en tockendäringa Monster-dricka. Den smakade fan så nu blir det till att skölja ner med käffäh 🙂 En gång provade jag koffeintabletter; det hade ingen som helst effekt på mig 🙁 Kompisen däremot, fick hjärtklappning, yrsel och akut diarré 🙂
Dark Of Light Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 (redigerat) Veg till middag vagottva 🙂 Du menar köttfritt kött. Kött utan kött, inget kött alls bara grönt och jox utan kött... i... Tveksamt i så fall.PT injooorfäiizh.... Redigerat 14 september 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Provade just en tockendäringa Monster-dricka. Den smakade fan så nu blir det till att skölja ner med käffäh 🙂 En gång provade jag koffeintabletter; det hade ingen som helst effekt på mig 🙁 Kompisen däremot, fick hjärtklappning, yrsel och akut diarré 🙂 Att överdosera koffeintabletter var ett vanligt sätt i det militära att spela sjuk. Inte så nyttigt för pumpen dock, som din kompis fick erfara. Inte nyttigt alls...
CHAE Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Att överdosera koffeintabletter var ett vanligt sätt i det militära att spela sjuk. Inte så nyttigt för pumpen dock, som din kompis fick erfara. Inte nyttigt alls... Nix pix. Han provade aldrig koffeintabletter igen though 😑 Annars har jag hört att om man käkade ett par bitar kordit såg man ut som ett vrak i ett par dagar (?)
Dark Of Light Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Nix pix. Han provade aldrig koffeintabletter igen though 😑 Annars har jag hört att om man käkade ett par bitar kordit såg man ut som ett vrak i ett par dagar (?) Stämmer det också ☺️ och nej, inte speciellt nyttigt det heller. 😛 Jaså? Vart blåbärspaj här! 😄 Vagott!!!!
Den Gode Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Att överdosera koffeintabletter var ett vanligt sätt i det militära att spela sjuk. Inte så nyttigt för pumpen dock, som din kompis fick erfara. Inte nyttigt alls... Jag sparade några antibiotikapiller som blev ett frikort några gånger när jag inte ville vara med.
Den Gode Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Nästa vecka handlar vetenskapens värld om slukhål. Det var på tiden. Man törs ju knappt gå ut.
Dark Of Light Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 DG, har internet uppkopplingen blivit bättre?
Dark Of Light Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 (redigerat) 😮 ... i... hålet..? I och för sig skönt att han äntligen fick till det... Redigerat 14 september 2015 av Dark Of Light
slejnard Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Nästa vecka handlar vetenskapens värld om slukhål. Det var på tiden. Man törs ju knappt gå ut. Kan vara intressant. Jag har en teori. Ska man verkligen gräva upp så mkt malm som vi gör? Blir ju stora luftfickor där under ☺️
Dark Of Light Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 (redigerat) ^_^Bra teori... Redigerat 14 september 2015 av Dark Of Light
slejnard Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 😮 ... i... hålet..? I och för sig skönt att han äntligen fick till det... Gjorde en snusklåt för många år sen som hette F•••a kom och sluka mig 😮
Recommended Posts