Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Provade just en tockendäringa Monster-dricka. Den smakade fan så nu blir det till att skölja ner med käffäh 🙂

En gång provade jag koffeintabletter; det hade ingen som helst effekt på mig 🙁 Kompisen däremot, fick hjärtklappning, yrsel och akut diarré 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Provade just en tockendäringa Monster-dricka. Den smakade fan så nu blir det till att skölja ner med käffäh 🙂

En gång provade jag koffeintabletter; det hade ingen som helst effekt på mig 🙁 Kompisen däremot, fick hjärtklappning, yrsel och akut diarré 🙂

Att överdosera koffeintabletter var ett vanligt sätt i det militära att spela sjuk. Inte så nyttigt för pumpen dock, som din kompis fick erfara. Inte nyttigt alls...
Link to comment
Dela på andra sajter

Att överdosera koffeintabletter var ett vanligt sätt i det militära att spela sjuk. Inte så nyttigt för pumpen dock, som din kompis fick erfara. Inte nyttigt alls...

Nix pix. Han provade aldrig koffeintabletter igen though 😑

Annars har jag hört att om man käkade ett par bitar kordit såg man ut som ett vrak i ett par dagar (?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix pix. Han provade aldrig koffeintabletter igen though 😑

Annars har jag hört att om man käkade ett par bitar kordit såg man ut som ett vrak i ett par dagar (?)

Stämmer det också ☺️ och nej, inte speciellt nyttigt det heller. 😛

Jaså? Vart blåbärspaj här! 😄

Vagott!!!!
Link to comment
Dela på andra sajter

Att överdosera koffeintabletter var ett vanligt sätt i det militära att spela sjuk. Inte så nyttigt för pumpen dock, som din kompis fick erfara. Inte nyttigt alls...

Jag sparade några antibiotikapiller som blev ett frikort några gånger när jag inte ville vara med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...