Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Update 😮

5.11-kängorna är nu i Sundsvall

Byxorna är någonstans mellan Hamburg och Sverige (antagligen Malmö)

Spänningen stiger... ☺️

Postat

Update 😮

5.11-kängorna är nu i Sundsvall

Byxorna är någonstans mellan Hamburg och Sverige (antagligen Malmö)

Spänningen stiger... ☺️

Kände en flicka en gång som spred kläder på det där viset...
Postat

Mazarin är gott!!! Mazarin & kAfFleK... mumma.

Dock inte med PT-gris, de ska förtäras vid separata tillfällen. PT-gris överst i menyn som på denna sida och mazarin sist till efterrätt, längst ner i menyn som på förra sidan. 🤪

Postat

Kände en flicka en gång som spred kläder på det där viset...

Slår vad om att det var den där grannen du nämnt vid upprepade tillfällen 😉

Mazarin är gott!!! Mazarin & kAfFleK... mumma.

[...]

Du och jag, DoL. Du och jag 🥰

Postat

Har precis läst klart Frozen in Time av Geiger, Beattie och Atwood. Jävligt intressant bok om sir John Franklin och hans resa för att hitta Nordvästpassagen. Geez, tänk att duka under av blyförgiftning. Tydligen vart konserverna de åt av förseglade med blyhaltigt lödtenn som läckte ut inuti konserverna. Därav följde skörbjugg (läskig vitaminbristsjukdom) och ihop med extrema förhållanden dog hela expeditionen (>120 pers) en efter en.

Ganska dramatisk och, stundtals, läskig läsning men fan så pra pok.

Han blev i alla fall inte uppäten.

Postat

Slår vad om att det var den där grannen du nämnt vid upprepade tillfällen 😉

Du och jag, DoL. Du och jag 🥰

Näeh, en annan donna som hade ett lössläppt rykte och ja, mazarin é gott gotti gott gott... minst.

Micke H, rastlös?? 😆

Postat

Han blev i alla fall inte uppäten.

Inte Franklin själv men vissa forskare påstår, efter att ha studerat benrester, att de sista överlevande av expeditionen vart tvingade att hänge sig åt kannibalism för att överleva 😮 Det gick sådär; de satte ju tänderna i kraftigt blyförgiftade och skörbjuggsangripna lik. Dålig idé att mumsa i sig dem... 🤪

Näeh, en annan donna som hade ett lössläppt rykte [...]

Jaså du talar om dig själv här! Ja men dåså. My bad 😑

Postat

Om E.T. någonsin skulle få en uppföljare, skulle den heta F.U. då?

Nej, den kommer att heta E.T.A 🙂

Postat

Inte Franklin själv men vissa forskare påstår, efter att ha studerat benrester, att de sista överlevande av expeditionen vart tvingade att hänge sig åt kannibalism för att överleva 😮 Det gick sådär; de satte ju tänderna i kraftigt blyförgiftade och skörbjuggsangripna lik. Dålig idé att mumsa i sig dem... 🤪

Jag tänkte på Cook, men det är visst bara en myt.

Postat

Jag tänkte på Cook, men det är visst bara en myt.

"Do you try i piece of Cooked meat ?

" No thanks, just light grilled"

(#lameCHAE)

Ja, sicket öde egentligen...

Mm... De seglade skitlänge för att hitta Nordvästpassagen och slutade som blyförgiftade middagar åt sina kompisar. Någon sa säkert

"Well, this is awkward... 😳 "

Postat

Man kommer onekligen att tänka på Andrés ballongfärd och liknande resor. Saker går åt helvete och har en tendens att göra det fort.

Precis!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.