Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Jag tycker att det är svårt att bli riktigt irriterad sen jag bytte nick. Kaffedrinkare lär jag aldrig bli, och mina grannar är i 80-årsåldern. Jag har sett några av dem sitta och sola i underkläderna. Det får räcka med det.

Oklart är om det var du eller grannarna som var i underkläderna. Helt klart är dock att synen av 80-åringar som solar likt strandade valar inte kan kategoriseras som sexuell hänryckning precis. Du bör fiska på djupare vatten. Jag råkade mest ha tur att jag fick ihop det med min granne. Den liksom bara slank in så att säga. KPD! Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om jag gnuggar baksidan på mina skor mot varandra så kan jag skapa ett riktigt gnälligt, irriterande läte.

EDITH: Satvfel.

EDIH2: Eller ja, det var snarare ett komma som smugit sig in och ändrade betydelsen av meningen lite.

EDITH3: Svårt det här med språk!

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag gnuggar baksidan på mina skor mot varandra så kan jag skapa ett riktigt gnälligt, irriterande läte.

[...]

Lite som när SD-anhängare "debatterar" 😄

HEJ MICKEH! 😮🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis läst klart Frozen in Time av Geiger, Beattie och Atwood. Jävligt intressant bok om sir John Franklin och hans resa för att hitta Nordvästpassagen. Geez, tänk att duka under av blyförgiftning. Tydligen vart konserverna de åt av förseglade med blyhaltigt lödtenn som läckte ut inuti konserverna. Därav följde skörbjugg (läskig vitaminbristsjukdom) och ihop med extrema förhållanden dog hela expeditionen (>120 pers) en efter en.

Ganska dramatisk och, stundtals, läskig läsning men fan så pra pok.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...