Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det är tredje gången på ett par dar jag har sett någon använda ordet tjomme. Annars har jag nog inte hört eller sett det sen farsan dog. Han körde mycket med det. Hmm....

😮😑☺️

smileys-plane-910020.gif

Snyyyyyyyyyyyyyggt DoL!

Link to comment
Dela på andra sajter

Härregudh, här ute på landet finns det alltid något att göra; det här huset blir nog klart lagom i tid till Armageddon 🤪 I går baxade vi runt på stolar i hela huset; sambon kunde liksom inte bestämma sig riktigt vart vi skulle ha dem så till slut utropade jag; "så fan heller nu får de här stolarna stå här (badrummet) för jag tänker då fan inte härja runt mer! 😠 "

Då fick jag "Domprosten blick" och retirerade snabbt till köket och lagade mat. Det kändes mycket bättre för det är mycket roligare än att flytta runt stolar...

I dag har vi varit och köpt ett matsalsbord modell "skitstort" (6-8 platser) och jag tyckte att det skulle vara en spännande idé att sitta på varsin kortsida och konversera medelst rop och megafon. Det tyckte varken sambon eller Moa så ånyo fick jag ställa mig i skamvrån (köket) och laga efterrätt som straff. I ett ögonblick av hämndlystnad ville jag "överraska" med kanderad lök men ändrade mig sedan till rabarberpaj med vaniljsås.

Senare i eftermiddag åker sambons föräldrar hem och då blir allt som vanligt igen...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillbringat helgen ute vid bästkusten på Marstrand me tjejen. ☺️ Väldigt avkopplande med tystnad, bort från stadens myller.

Vandrade bl.a i Carlstens fästning, med torn och fängelsehålor.

Åh men, tokmys! 🥰

Mäh, ihopslagningshelvete... videon har inget med tokmyset att göra. 😠

https://www.youtube.com/watch?v=zs7x1Hu29Wc

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Häj memph 😄

Låter som en dundermüsig helg 🥰 Förresten, var din tjej från Norpan/Peking/Norrköping tro? Har för mig att du nämnde för ett bra tag sedan att du skulle dit och hälsa på (?)

V. 40 ska vi till bästkusten 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...