Dark Of Light Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 (redigerat) Vagott! Jah... den avslagna ölen alltså. Redigerat 13 september 2015 av Dark Of Light
Naymari Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 [...] I dag har vi varit och köpt ett matsalsbord modell "skitstort" (6-8 platser) och jag tyckte att det skulle vara en spännande idé att sitta på varsin kortsida och konversera medelst rop och megafon. Det tyckte varken sambon eller Moa så ånyo fick jag ställa mig i skamvrån (köket) och laga efterrätt som straff. I ett ögonblick av hämndlystnad ville jag "överraska" med kanderad lök men ändrade mig sedan till rabarberpaj med vaniljsås.[...] 😆
Den Gode Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Har problem med både betal- och snyltuppkopplingen i dag.
CHAE Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Har ni alltså sommarstuga? Var ligger den? Det började som en sommarstuga men tanken är att vi ska flytta ut permanent i den vad det lider. Den ligger ute i skogen en halvannan timmes bilfärd härifrån 🙂 * * * Varför bloggar du inte? 😆 😑☺️
CHAE Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Har problem med både betal- och snyltuppkopplingen i dag. Jaha ja
Den Gode Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Det började som en sommarstuga men tanken är att vi ska flytta ut permanent i den vad det lider. Den ligger ute i skogen en halvannan timmes bilfärd härifrån 🙂 * * * Varför bloggar du inte? En timmes bilfärd ifrån där ni befinner er? Eller? Det låter som kvantmekanik på sommarstugenivå. Jag kan inte komma på något att skriva om. Dessutom vet jag inte om jag hittar dit längre.
CHAE Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 En timmes bilfärd ifrån där ni befinner er? Eller? Det låter som kvantmekanik på sommarstugenivå. Jag kan inte komma på något att skriva om. Dessutom vet jag inte om jag hittar dit längre. Nejje fan jag skrev fel; en halvtimmes bilresa sak det vara, inte en och en halv.(vilket påminner mig om en kollega som kom från Sudan och tyckte att svenskarnas uttryck "en hel halvtimme" var något av det roligaste hon hört). Jag hittar dit 🙂
Dark Of Light Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Jävlar... glömde sätta en på min PT... jävlar.
CHAE Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Jävlar... glömde sätta en på min PT... jävlar.
CHAE Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Snart står julen för dörren 😮 xD Jag är den roligaste jag känner 🙂
CHAE Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 SD och SDU verkar inte kunna hålla sams någonstans... 🙂
Neosus Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 SD kan inte hålla sams sin hjärncell över huvud taget. Särskriv ning ja vet. ☺️ Snart står julen för dörren 😮 xD Jag är den roligaste jag känner 🙂 Hahahaha............................................... såatte.
Dark Of Light Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Snart står julen för dörren 😮 xD Jag är den roligaste jag känner 🙂 Tänk om däcken fälgar av sig...
Den Gode Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Jag måste börja städa undan för städhjälpen kommer i morrn.
CHAE Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Tänk om däcken fälgar av sig... GÖTELAAA-BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG! Jag måste börja städa undan för städhjälpen kommer i morrn. 😮
CHAE Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Guthrie Govan verkar vara en skön och jordnära tjomme. Såg honom i en Rig Rundown för länge sedan och han vart helskön med precis allt ☺️
Den Gode Postat 13 september 2015 Postat 13 september 2015 Guthrie Govan verkar vara en skön och jordnära tjomme. Såg honom i en Rig Rundown för länge sedan och han vart helskön med precis allt ☺️ Det är tredje gången på ett par dar jag har sett någon använda ordet tjomme. Annars har jag nog inte hört eller sett det sen farsan dog. Han körde mycket med det. Hmm....
Recommended Posts