Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Ska dit och träffa dom idag ☺️

Lite nervöst, men konstigt nog sov jag bra inatt.

He gick bra. 2 snubbar från nya Zeeland och en från Australien. Kändes lite som ett avsnitt ur flight of the Concords. Slant nästan med tungan och sa beard nest iallafall, men jag räddades av tunghäftan.

Inga besked eller erbjudanden, men det känns lovande. Impad av lokalerna, astras nedlagda forskningssite.

Låter gött Fidden, I will hold my thumbs for you.

Vad är grundanledningen till att du söker dig efter nytt, att du inte trivs där du är nu eller att du bara e sugen på nytt? Eller annan anledning?

Har vetat tror jag men glömt.

/Guldfisken

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter gött Fidden, I will hold my thumbs for you.

Vad är grundanledningen till att du söker dig efter nytt, att du inte trivs där du är nu eller att du bara e sugen på nytt? Eller annan anledning?

Har vetat tror jag men glömt.

/Guldfisken

När jag tänker på det har jag faktiskt svårare att hitta en anledning att stanna kvar (förutom kollegorna), och det är nog min största anledning. Livet är för kort och skört för att slösa bort på ett jobb som man nog hellre skulle vara utan. Tror en viss nissan micra speedade upp mitt jobbsökande lite också, men det känns så jävla cheesy att dra upp en sån grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska också på jobbintervju idag. Träffade en rekryterare för två veckor sedan, som jag lyckades göra helt lyrisk. Jag har vart på så många arbetsintervjuer nu att jag börjar bli riktigt bra på det. xD Och nu ska jag träffa företaget dom rekommenderat mig för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...