Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Man får väl anta att huvet kommer från en levande person och kroppen från ett lik. Därför borde det kallas för kroppstransplantation.

Personligen tror jag båda ändar kommer att sluta som lik. Svårt att hålla liv i en huvudlös kropp eller ett kroppslöst huvud för den delen(!)

Man kan säga att det är en hel del att hålla ordning på. Ett tvåbitars kroppspussel och ändå så svårt.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Under 50-talet lyckades tydligen någon hålla ett aphuvud vid liv; aphuvudet skulle varit tämligen livad och t o m bitit en forskare i fingret 😮

Mennnneeeh ja venne 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Under 50-talet lyckades tydligen någon hålla ett aphuvud vid liv; aphuvudet skulle varit tämligen livad och t o m bitit en forskare i fingret 😮

Mennnneeeh ja venne 😕

Njaeh, det finns ett fall där de försökte transplantera ett aphuvud till en annan apkropp. Det gick sådär. Alla nerver kunde givetvis inte fogas ihop och kroppens immunförsvar stötte bort huvudet så det gick åt helv. helt enkelt. Nåja, jag ser med spänning fram emot resultatet. Helt djävla otroligt om de lyckas.

KPD?

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaeh, det finns ett fall där de försökte transplantera ett aphuvud till en annan apkropp. Det gick sådär. Alla nerver kunde givetvis inte fogas ihop och kroppens immunförsvar stötte bort huvudet så det gick åt helv. helt enkelt. Nåja, jag ser med spänning fram emot resultatet. Helt djävla otroligt om de lyckas.

Har du någon länk till det nya projektet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaeh, det finns ett fall där de försökte transplantera ett aphuvud till en annan apkropp. Det gick sådär. Alla nerver kunde givetvis inte fogas ihop och kroppens immunförsvar stötte bort huvudet så det gick åt helv. helt enkelt. Nåja, jag ser med spänning fram emot resultatet. Helt djävla otroligt om de lyckas.

KPD?

😮

Några frivilliga?

AF?

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Uj uj! Det finns gott om huvudlösa människor i denna värld!

Kroppslösa huvuden har allt setts till också.

Näeh, det blir en kpd.

Brukar va kul å se. Får dock ingen bild på tvn här! 😠

Jah, det är bäst att hålla sig hemmavid.

Men... kaffe har du väl? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...