Dark Of Light Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 (redigerat) Man får väl anta att huvet kommer från en levande person och kroppen från ett lik. Därför borde det kallas för kroppstransplantation. Personligen tror jag båda ändar kommer att sluta som lik. Svårt att hålla liv i en huvudlös kropp eller ett kroppslöst huvud för den delen(!)Man kan säga att det är en hel del att hålla ordning på. Ett tvåbitars kroppspussel och ändå så svårt. Redigerat 12 september 2015 av Dark Of Light
CHAE Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Under 50-talet lyckades tydligen någon hålla ett aphuvud vid liv; aphuvudet skulle varit tämligen livad och t o m bitit en forskare i fingret 😮 Mennnneeeh ja venne 😕
Dark Of Light Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Under 50-talet lyckades tydligen någon hålla ett aphuvud vid liv; aphuvudet skulle varit tämligen livad och t o m bitit en forskare i fingret 😮 Mennnneeeh ja venne 😕 Njaeh, det finns ett fall där de försökte transplantera ett aphuvud till en annan apkropp. Det gick sådär. Alla nerver kunde givetvis inte fogas ihop och kroppens immunförsvar stötte bort huvudet så det gick åt helv. helt enkelt. Nåja, jag ser med spänning fram emot resultatet. Helt djävla otroligt om de lyckas. KPD?
Den Gode Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Njaeh, det finns ett fall där de försökte transplantera ett aphuvud till en annan apkropp. Det gick sådär. Alla nerver kunde givetvis inte fogas ihop och kroppens immunförsvar stötte bort huvudet så det gick åt helv. helt enkelt. Nåja, jag ser med spänning fram emot resultatet. Helt djävla otroligt om de lyckas. Har du någon länk till det nya projektet?
Dark Of Light Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Har du någon länk till det nya projektet? En sökning ger vid handen ett antal artiklar du kan läsahttps://www.google.se/?gws_rd=ssl#q=huvudtransplation
slejnard Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Finnkamp i helgen. Brukar va kul å se. Får dock ingen bild på tvn här! 😠
Memphis Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Jag skulle kommentera ett band på memphis facebook, men plötsligt handlade det om klänningar och grejer. Hmm..... 😄
Neosus Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Uj uj! Det finns gott om huvudlösa människor i denna värld!
CHAE Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Njaeh, det finns ett fall där de försökte transplantera ett aphuvud till en annan apkropp. Det gick sådär. Alla nerver kunde givetvis inte fogas ihop och kroppens immunförsvar stötte bort huvudet så det gick åt helv. helt enkelt. Nåja, jag ser med spänning fram emot resultatet. Helt djävla otroligt om de lyckas. KPD? 😮 Några frivilliga? AF? xD
Dark Of Light Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Uj uj! Det finns gott om huvudlösa människor i denna värld! Kroppslösa huvuden har allt setts till också.Näeh, det blir en kpd. Brukar va kul å se. Får dock ingen bild på tvn här! 😠 Jah, det är bäst att hålla sig hemmavid.Men... kaffe har du väl? 😕
Den Gode Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Funderar på att göra ett litet test för damerna till på måndag.
slejnard Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Japp! Vart ärtsoppa här pd 😮 Fartsoup 😑 den gröna burken- soldatens 😑
Den Gode Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Vart ärtsoppa här pd 😮 Fartsoup 😑 den gröna burken- soldatens 😑 Jag köper felix plastkorv. Billigare och, tycker jag, godare.
slejnard Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Jo den var inte så märkvärdig. Blir hemmagjord nästa gång!
Den Gode Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Jo den var inte så märkvärdig. Blir hemmagjord nästa gång! Får man inte hålla på flera dagar med det?
CHAE Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Får man inte hålla på flera dagar med det? ...sa flickan.
Dark Of Light Postat 12 september 2015 Postat 12 september 2015 Funderar på att göra ett litet test för damerna till på måndag. Finn fem falafel?
Recommended Posts