Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ey len, gillar du VK Nöje bara för errr... nöjes skull eller befinner du dig faktiskt i trakterna emellanåt? 😳 Om det tidigare så, good for you, om det senare så får du för böve-fucking-len hojta till... Jag bjuder på en brewski och whatever vegetariskt nån krog kan skaka fram! 😄

#16000, sådeså!

Blev inbjuden att gilla det av tjejens syrra som skriver där, men ett och annat Umeåbesök ska jag nog kunna ordna fram framöver ☺️

Postat

Blev inbjuden att gilla det av tjejens syrra som skriver där, men ett och annat Umeåbesök ska jag nog kunna ordna fram framöver ☺️

Då fåru för-fucking-bövelen hojta till!
Postat

Ytterligare en 8-timmars session med tillhörande 3-timmars föreläsning. Nu ska jag kränga en pizza och gå och lägga mig. Ska på ett tåg till Malmö kl.8 imorgon.

😑

Postat

Ytterligare en 8-timmars session med tillhörande 3-timmars föreläsning. Nu ska jag kränga en pizza och gå och lägga mig. Ska på ett tåg till Malmö kl.8 imorgon.

😑

Vår man i verkligheten.

Postat

Man blir trött i verkligheten, man ack så kul det är.

Mycket akffe blir det. 😑

Hur går? Är det edm du siktar in dig på nu?

Postat

Nä inte riktigt alla men..... nästan!

Det är bara dingbats och debatt som inte varit här de senaste dagarna, eller är det fler?

Postat

Geeez, som DG sa; ALLA dyker upp!!! September är stora Längstah-hemvändar-fucking-månaden 😮

Herre-fucking-jevvlar!!!!

Ingen akffe på det; jag drack däremot en stor jävla kopp te förut 🙂🥰

Postat (redigerat)

I morrn ska vi laga popatismohs och kötthbular. Vår egen hemgjorda lingonsülth blir det också 🥰

Life is good!

BASCHAE!

Redigerat av CHAE
Postat

När Pico och Fidden haft sin IRL-dejt så ska det fan i mig finnas fotobevis annars hände det aldrig 🙂

Postat

En rysk vetenskapsman vill göra en huvudtransplantation på en patient. Låter optimistiskt i huvudsak om ni frågar mig... Vilka idéer...

Kpd.

Den där idén har några år på nacken; men det låter onekligen väldigt spännande... 🙂

Postat (redigerat)

Den där idén har några år på nacken; men det låter onekligen väldigt spännande... 🙂

Ja, men håller med resten av vetenskapsvärlden när de säger att det inte kommer att bli så lyckat. Så mycket nerver som ska fogas ihop, bara ryggmärgen... Syresättningen av kroppen och huvudet i en operation som kommer att ta tiotals timmar... Att kroppen inte kommer att stöta ifrån sig huvudet genom att kroppens immunförsvar får spelet... Alltså, det är en djävla bedrift ifall det skulle bli bra det där.

Jag säger smileys-coffee-124728.gif pd.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Man får väl anta att huvet kommer från en levande person och kroppen från ett lik. Därför borde det kallas för kroppstransplantation.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.