Algotezza Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 (redigerat) Så blir det ibland och snart startar lektionen. Redigerat 11 september 2015 av Algotezza
Algotezza Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Var hittar man rörliga emoticons/smileysar?
Den Gode Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Så blir det ibland och snart startar lektionen. Jag kör mått och vikt och liknande med mina damer men det vete fan vad som fastnar.
slejnard Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Hej Nu e vi strax i Haparanda. Husbilsweekend ☺️
Algotezza Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Slut för idag. Fixa fikabröd på stan. Sen hem. Sen via Kastrup till Sthlm.
Dark Of Light Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Iron Maidens nya skiva var förvånansvärt bra. Jag har tyckt deras senare skivor har varit lite...jag vet inte, tråkiga. Trots att dom blivit mer experimentella och progressiva sen återföreningen har själva musiken ändå tråkat ut mig lite. Men nya skivan sparkar mitt arsle så hårt att jag inte ens kan sitta när jag jobbar längre. Hmm... Maiden, ja. Var ett stoort fan för ett gäng år sedan. Hade en enorm samling av i stort sett allt som fanns. Alla singlar, maxisinglar, bildskivor. LP, VHS-videor, DVDs, ett par trummpinnar, autografer, ett Eddie huvud... Kort sagt en djävla massa jox. Tröttnade dock kraftigt och sålde av rubb o stubb för stora pengar och har inte tittat tillbaka sedan dess. Tycker att de stagnerat och inte släppt något av värde sedan Seventh son... - skivan. Trevliga gossar dock, om än väldigt korta. Ja rent fysiskt alltså ☺️ Ser ut som ett gäng vättar som springer runt.
Dark Of Light Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Jag kör mått och vikt och liknande med mina damer men det vete fan vad som fastnar. Vikt brukar fastna lätt på damer...
Den Gode Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Hej Nu e vi strax i Haparanda. Husbilsweekend ☺️ Jädrar vad ni åker och far. Tycker ni inte att ni är tillräckligt norrut till vardags?
Den Gode Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Vikt brukar fastna lätt på damer... Men det syns inte på dessa damer med deras klädsel.
Den Gode Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Nu har jag dragit igång en tråd under allmänt. Gå gärna in och skriv.
CHAE Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Allt väl? Yep'r 🙂 Vi har bl a varit och vandrat i Åre 🥰
Dark Of Light Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Men det syns inte på dessa damer med deras klädsel. Jag visste väl att det var en tanke bakom alla slöjor och tyg.
Neosus Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Yep'r 🙂 Vi har bl a varit och vandrat i Åre 🥰 Va skojigt! Gick det bra?
Den Gode Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Yep'r 🙂 Vi har bl a varit och vandrat i Åre 🥰 I ett halvår?
Den Gode Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Jag skulle kommentera ett band på memphis facebook, men plötsligt handlade det om klänningar och grejer. Hmm.....
Den Gode Postat 11 september 2015 Postat 11 september 2015 Jag visste väl att det var en tanke bakom alla slöjor och tyg. Jäpp. Det är inte traditionen, och inte religionen. Det är vikten. Själv ska jag börja med kaftan när det inte är kortbyxeväder längre.
Recommended Posts