CHAE Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Hej memph 🥰 :wub: 🥰 PT!!!!!!! In slejs fejs!!!! 😠 :angry: 😠 slejfejs
Memphis Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Hej! Tjejjen kom hem och visade bilden på sin nya klass. "Vad heter han där?" sa jag och pekade på en kille. Hon svarade och jag sa "hälsa från laxlaxlax". Det var dingbats! Vilket sammanträffande.. Va lustigt! 😄 Han tittade ju in här för några månader sedan lite oväntat och försvann sen snabbt igen 😄 Han verkar ha det bra nu, så det e skönt att veta.
Memphis Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Snyggt. 😄 Nu förväntar jag mig dagliga pianovideos. 😠 Okej då 😠 Vad e det för digitalpiano du har nu igen? ☺️
Memphis Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Finns det nån aktiv "Visa din hemmastudio"-tråd på forat eller? Sånt e ju kul att följa 😄 Har funnits nån förr iallafall vet jag.
Den Gode Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Kul klipp också. PellenProductions vet vad de sysslar med 😆 Jo, men åtvidabergskan sitter inget vidare. Vad ger oss den äran?
slejnard Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Finns det nån aktiv "Visa din hemmastudio"-tråd på forat eller? Sånt e ju kul att följa 😄 Har funnits nån förr iallafall vet jag. Går ju alltid att bumpa? Tror jag har gjort inlägg där
Den Gode Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Vilka musikkändisar har ni träffat-tråden? Jag hamnade jämte eddie meduza på tåget en gång.
Dark Of Light Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 För "hundra år sedan" satt jag vid ett bord brevid Christer Sjögren på en vägkrog och åt. Några år senare, i samma vägkrog satt jag brevid Totte Wallin. Gick även av misstag in i Janne Schaffer utanför Skövde stadsteater. Sedan har jag träffat fler under mer ordnade former, som Jonas Gardell, Robert Broberg, Snowstorm och Iron Maiden mflr. Kpd?
D Vibe Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 För "hundra år sedan" satt jag vid ett bord brevid Christer Sjögren på en vägkrog och åt. Några år senare, i samma vägkrog satt jag brevid Totte Wallin. Gick även av misstag in i Janne Schaffer utanför Skövde stadsteater. Sedan har jag träffat fler under mer ordnade former, som Jonas Gardell, Robert Broberg, Snowstorm och Iron Maiden mflr. Kpd? Bor du i Skövde? 😮
Algotezza Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 https://soundcloud.com/algotezza/dreaming-in-vain
Dark Of Light Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Bor du i Skövde? 😮 Ja, inget och skämmas för... Tror jag. ☺️
D Vibe Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Ja, inget och skämmas för... Tror jag. ☺️ Det gör ju jag med ☺️
Neosus Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Kan man bo där? 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 ....eller jo de kan man. 😊☺️
Dark Of Light Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Ja, det sägs ju att gud finns överallt... även i Skövde då ☺️
Den Gode Postat 10 september 2015 Postat 10 september 2015 Ja, det sägs ju att gud finns överallt... även i Skövde då ☺️ Gud finns i detaljerna, eller....
Recommended Posts