Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Men än har jag inte farit ☺️

Ryktas om -31 på byn. Här är det -25. Få se hur bilen går... 😑

Imorn lägger jag upp den på blocket! 😮

Tänkte 16000 som startpris.

Om den går vid minus 30 ska du inte byta.

Link to comment
Dela på andra sajter

He gick bra. 2 snubbar från nya Zeeland och en från Australien. Kändes lite som ett avsnitt ur flight of the Concords. Slant nästan med tungan och sa beard nest iallafall, men jag räddades av tunghäftan.

Inga besked eller erbjudanden, men det känns lovande. Impad av lokalerna, astras nedlagda forskningssite.

Link to comment
Dela på andra sajter

He gick bra. 2 snubbar från nya Zeeland och en från Australien. Kändes lite som ett avsnitt ur flight of the Concords. Slant nästan med tungan och sa beard nest iallafall, men jag räddades av tunghäftan.

Inga besked eller erbjudanden, men det känns lovande. Impad av lokalerna, astras nedlagda forskningssite.

Vad gör företaget? Ska du flytta till australien?

Link to comment
Dela på andra sajter

He gick bra. 2 snubbar från nya Zeeland och en från Australien. Kändes lite som ett avsnitt ur flight of the Concords. Slant nästan med tungan och sa beard nest iallafall, men jag räddades av tunghäftan.

Inga besked eller erbjudanden, men det känns lovande. Impad av lokalerna, astras nedlagda forskningssite.

Kul! Men vad är nästa steg då? Var det "vi hör av oss"? Finns det ens en tjänst utlyst, eller håller dom bara på att okynnesanställa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns inget utlyst, men det verkar finnas en tjänst som skulle passa mig rätt bra tror jag. De kommer höra av sig ganska snart tror jag, om de inte har för bråttom för mina 3 månaders uppsägningstid.

Tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns inget utlyst, men det verkar finnas en tjänst som skulle passa mig rätt bra tror jag. De kommer höra av sig ganska snart tror jag, om de inte har för bråttom för mina 3 månaders uppsägningstid.

Tror jag.

Då håller vi tummarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...