Den Gode Postat 8 september 2015 Postat 8 september 2015 Det finns inget som tyder på att vi vänder den här matchen. Det är ju skit att man är intresserad.
Dark Of Light Postat 8 september 2015 Postat 8 september 2015 Ja, hur fan kunde det bli sådär? Är inte detta ganska typiskt... Först haussar man upp allt till den milda grad och sedan gäller det att leverera och då...
Den Gode Postat 8 september 2015 Postat 8 september 2015 Förr brukade alla som brydde sig om fotboll logga in när det var match. Som debatt. Och memphis.
Dark Of Light Postat 8 september 2015 Postat 8 september 2015 De försöker i alla fall men det går inte...
Neosus Postat 8 september 2015 Postat 8 september 2015 Vad, händer och fötter? 😕 NU ska ja koka en kopp fika! Heda! ☺️
slejnard Postat 9 september 2015 Postat 9 september 2015 De vart en kaffe här på morronsidan. Gott så det förslår
Memphis Postat 9 september 2015 Postat 9 september 2015 Köpte en beggad sånhäringa igår ☺️ Adam 7 Sub. Låter gött!
Naymari Postat 9 september 2015 Postat 9 september 2015 Köpte en beggad sånhäringa igår ☺️ Adam 7 Sub. Låter gött! All about that bass, 'bout that bass no treble.
Micke H Postat 9 september 2015 Postat 9 september 2015 ☺️ Hur många kaffe har ni druckit idag? Jag har druckit tre och är sugen på en fjärde. 🙁
Algotezza Postat 9 september 2015 Postat 9 september 2015 Blir första koppen efter lunch. Låset på kaffeapparaten kärvar. Har ringt service. Kaffastrof!!!
Algotezza Postat 9 september 2015 Postat 9 september 2015 Vi hoppas vi ska få en ny automat. Den gamla börjar bli sliten. Vi har haft den i tio är nu ungefär. De skulle se över vårt avtal som jag var med om att förhandla fram 2005. igår när jag gjort vid automaten gick den inte att låsa så jag fick tejpa ihop den. Coffee makes the world go around, the world go around, the world go around, Coffee Coffee Coffee Coffee Coffee Coffee Samma melodi som Mone money money i Cabaret.
Dark Of Light Postat 9 september 2015 Postat 9 september 2015 ☺️ Du får ta med dig finkaffe hemifrån som last resort i ett kaffeastrof scenario. Jaah, kan det vara fjärde koppen tro, man får börja planera inför efter lunch kaffet nu...
Recommended Posts