Dark Of Light Postat 6 september 2015 Postat 6 september 2015 Sitter och kollar på TV-serien Narcos. Det handlar om Colombias största exportframgång någonsin kokain och om Pablo Escobar. Lite småputtrigt, nästan lite dokumentär känsla i serien. Kanske för att de använder sig av mycket dokumentära filmmaterial i den men också för det smått kliniska skådespeleriet. Det känns lite tillrättalagt, inte så smutsigt och äkta. Klar sevärt dock. 😮 ☺️ Hat-trick igen. Ja, inte hat alltså utan...
Dark Of Light Postat 6 september 2015 Postat 6 september 2015 (redigerat) 😆 Synd man inte kan översätta den där talangen till något vettigt i den övriga världen också. Å andra sidan får jag ligga överst ganska ofta irl. Redigerat 6 september 2015 av Dark Of Light
Memphis Postat 6 september 2015 Postat 6 september 2015 Vem räknar koppar när man kan njuta för fulla muggar? ☺️ Fyndigt där 😄
Memphis Postat 6 september 2015 Postat 6 september 2015 Jag har fortfarande inte träffat på min granne från dörren intill, och jag har bott här i över ett år. 😳 Aldrig hört något ljud heller vad jag kan minnas. Tänk om det är ett spöke. 😕
Memphis Postat 6 september 2015 Postat 6 september 2015 Eller så jobbar hen bara natt så vi går om varandra. Jobbar ens spöken? 🤪
Dark Of Light Postat 6 september 2015 Postat 6 september 2015 Eller så jobbar hen bara natt så vi går om varandra. Oftast går de bara igen.
Den Gode Postat 6 september 2015 Postat 6 september 2015 Jag har fortfarande inte träffat på min granne från dörren intill, och jag har bott här i över ett år. 😳 Aldrig hört något ljud heller vad jag kan minnas. Tänk om det är ett spöke. 😕 Det kan du få veta om du ringer på.
Den Gode Postat 6 september 2015 Postat 6 september 2015 Nu skämtade man om tiggare i parlamentet. Vi får se om det blir folkstorm.
Dark Of Light Postat 6 september 2015 Postat 6 september 2015 Jag har fortfarande inte träffat på min granne från dörren intill, och jag har bott här i över ett år. 😳 Aldrig hört något ljud heller vad jag kan minnas. Tänk om det är ett spöke. 😕 Jag ligger med min. Ja, inte spöke utan granne då. Annars hade det väl hetat pöke? 😲
slejnard Postat 7 september 2015 Postat 7 september 2015 Gom öra! Kaffe hela dan, ledig från arbetet 😄
Dark Of Light Postat 7 september 2015 Postat 7 september 2015 Här vart det kaffekaffekaffekaffekaffeafflekkaffekaffe! 😳
Dark Of Light Postat 7 september 2015 Postat 7 september 2015 (redigerat) Jajamensan, fattas bara.. Förkylt idag. Är inte alls på topp... Redigerat 7 september 2015 av Dark Of Light
Micke H Postat 7 september 2015 Postat 7 september 2015 Ja, det här var tydligen på riktigt. Awesome! 😄
slejnard Postat 7 september 2015 Postat 7 september 2015 Ja, det här var tydligen på riktigt. Awesome! 😄 Grymt bra initiativ! K å B pd?
Recommended Posts