Dark Of Light Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Japp!! Såg sista avsnittet av Hill Street Blues, alla 7 säsonger under bältet. Såg färdigt sista avsnittet av den 5:e säsongen The Walking Dead nyss. Visst känns det lite vemodigt när man tar farväl av något så banalt som en TV-serie? En saknad som visserligen går över fort men är knepigt nog där en stund. En kpd.
Neosus Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 MENNnnnn jag har inte gjort mig någon middag!! FYYY skäms!! 😱😊 Ajja bajja!!
Neosus Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Och sedan inte glömma en kaffe på det! AJja bajja!!
Den Gode Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 MENNnnnn jag har inte gjort mig någon middag!! FYYY skäms!! 😱😊 Ajja bajja!! Har du råd med det nu?
Neosus Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Nä nu är det torrskorpor som gäller framöver! Ajja bajja! 😊
Dark Of Light Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Nä nu är det sårskorpor som gäller framöver! Ajja bajja! 😊 ☺️ De bästa är de som varar längst.
slejnard Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Verkar tjorva med datorn. Windows 10 vill inte starta från den nya SSD-disken. Vad göra? HUR göra? Vad skulle DU gjort? Kan man installera tillbaka Windows 7 och SEN uppgradera?
Neosus Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Verkar tjorva med datorn. Windows 10 vill inte starta från den nya SSD-disken. Vad göra? HUR göra? Vad skulle DU gjort? Kan man installera tillbaka Windows 7 och SEN uppgradera? Ja venne! Ja kör safe med en vanlig mekanisk hård disk å win 8.1 i musikdattan.. 😑
Memphis Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 (redigerat) Verkar tjorva med datorn. Windows 10 vill inte starta från den nya SSD-disken. Vad göra? HUR göra? Vad skulle DU gjort? Kan man installera tillbaka Windows 7 och SEN uppgradera? Du har inte nån USB-sticka eller liknande i datorn, som den bootar ifrån? Kan du få igång BIOS och se vilken disk den bootar ifrån? För mig händer det att den får för sig att boota från någon annan hårddisk, så får jag gå in och ändra tillbaka Default-disken. Redigerat 5 september 2015 av Memphis
Dark Of Light Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Fy faen vad frustrerande med data fel. Det enda som är mer frustrerande än det är fel på bilen eller kuken. (Har jag hört).
Recommended Posts