Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Tänkte sälja en gitarr som aldrig spelas på och ge hälften till människor på flykt. Gibson Melodymaker. Bud från 2000kr. Låter det som en dålig eller bra ide?

Det är väl bra. Var ska du lägga ut den? Jag har inte råd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har nog castat mig alldeles rätt där.

☺️ Kikade du på Zombieland filmen igår? Tänkte att du kanske blivit lite influerad och hasar fram nu med gutturala läten och biter folk.

Har en kompis vars jaktintresse smittat av sig på hans son också. Killen är väl runt 23 år. Det som är oroväckande är att han på fullt allvar tror på en zombieholocaust likt The Walking Dead.

"Men.. det finns ju inga zombies. Det är ju fysiskt omöjligt..." kan jag säga.

"Nej, inte nu men det kan bli sedan" kommer svaret.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Fått sålt motorcykeln, va gott! Massa pengar till att bygga ut studion nu. ☺️

Det tog inte slut me tjejen utan vi redde ut det mesta och allt känns faktiskt väldigt bra nu, va gott. ☺️

En kaffe på det ja ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️ Kikade du på Zombieland filmen igår? Tänkte att du kanske blivit lite influerad och hasar fram nu med gutturala läten och biter folk.

Har en kompis vars jaktintresse smittat av sig på hans son också. Killen är väl runt 23 år. Det som är oroväckande är att han på fullt allvar tror på en zombieholocaust likt The Walking Dead.

"Men.. det finns ju inga zombies. Det är ju fysiskt omöjligt..." kan jag säga.

"Nej, inte nu men det kan bli sedan" kommer svaret.

Det låter som att det visst finns zombies nu. Jag såg väl 10 minuter av filmen sen blev det fotboll. Påminner inte den här trenden om kannibalfilmerna man inte kunde se på 80-talet?

Öht verkar det som om man gör dåliga filmer med flit nu för att folk tycker att det är hippt att se dåliga filmer. Jag tycker att det är extremt ohippt om det inte är filmer som gjordes för att bli bra.

Edit: är det hippt att säga hippt?

Redigerat av Den Gode
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Fått sålt motorcykeln, va gott! Massa pengar till att bygga ut studion nu. ☺️

Det tog inte slut me tjejen utan vi redde ut det mesta och allt känns faktiskt väldigt bra nu, va gott. ☺️

En kaffe på det ja ☺️

Jag skulle nog ha behållt bågen och så....eh.....gjort slut med tjejen, men huvudsaken är att du blir lycklig.

Vad ska du göra med studion då? Du har väl nästan till halva kontantinsatsen på en Bösendorfer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...