Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dom trivs väl med det livet, och har vant sig vid en massa action. Vad väntar om dom lägger av? På en dag skulle dom gå från att vara rockstjärnor till att bara vara gamla gubbar.

Ja, men med äran i behåll. 😑

😑

PT! 😆

Bra där, en i rad! ☺️

☺️

Dito. Kpd?
Postat

Ja, men med äran i behåll. 😑

Men jag såg The Who på tv för ett tag sen, och dom var rätt bra. Om dom sedan kunde skippa dom där rockoperorna.

Postat (redigerat)

Du är en hummer.

Edit. Jävlar. Där förolämpade jag pico av rent misstag. Det var ju micke jag skulle förolämpa. Hur ska det här gå?

Redigerat av Den Gode
Postat

En spel-mashup av de där titlarna kan inte bli annat än barnförbjuden.

Jag tror jag såg reklam för det spelet på TV1000 häromkvällen...

Postat

Men jag såg The Who på tv för ett tag sen, och dom var rätt bra. Om dom sedan kunde skippa dom där rockoperorna.

Min tonårstids idoler!!!

Postat

Det är mänskligt att fela men omänskligt att rätta.

Spela fel, spela fel, spela fela!

Håll takten spelemän och spela som män,

håll den spelemän, takten, spelemän, håll den!

Postat (redigerat)

Det går en film som heter zombieland på tv6 i kväll. Är den nåt bra?

Vill minnas att den är lite rolig om man gillar zombiegenren. Den är betydligt lättsammare än t ex Walking Dead. Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Vickan är på smällen, troligtvis med Boxer-Robert och Nordman får skaka galler. Själv äter jag grillchips. Olika ödets lotter fall...

Ptja, jag vet att han (Nordman) har varit i Umeå-trakten... Vindeln närmare bestämt, menneh jag vet inte om det känns som en bra nog ursäkt att utebli från förhandlingar kring samhällstjänst. 😆 Glömt bort känns heller inte speciellt troligt... möjligen i någon slags kombination med huvudet i sanden, typ att ångesten är för stor. Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.