Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Musslor, räkor, tonfisk.

Du skulle nog satsat på mer öken/diktaturtema i ingredienserna? Sjöodjur i en Saddampizza..?

Beatles sekreterare har jag för mig att jag läste en bok av någon gång... 😑

Nu ska det gräddas dessa amerikanska pannisar igen! ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Brian Epstein hette han väl, Beatles sekreterare, eller var det han som var man-ager?

Köpte bok om Lennons brev på rean i våras. Även en lärobok i gitarrlirande. Nu ska jag bara skaffa en också.Gitarr alltså.

Nu är det bara ett svensklärarmöte kvar och sedan till mitt grymgym (inte så grymt egentligen men ett bra rim), där damerna går i tajts och herrarna i löst och ledigt. Av någon anledning...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det bara ett svensklärarmöte kvar och sedan till mitt grymgym (inte så grymt egentligen men ett bra rim), där damerna går i tajts och herrarna i löst och ledigt. Av någon anledning...

Är det dina kvinnliga kollegor?

Link to comment
Dela på andra sajter

... där damerna går i tajts och herrarna i löst och ledigt. Av någon anledning...

Du kanske ska gå mot strömmen och dyka upp i en kroppsstrumpa.

Försöker du jiddra med SadamJR?

Näeh, förefaller onödigt men med de ingredienserna samt som konsument av tvivelaktiga TV-serier får du döpa om anrättningen till något mer passande som t ex Onedin-Linjen. Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Kroppskondom på gymmet! Med glidmedel!

Tänkte programmera mikrosyntharna med Lennons brev. Kan bli stort.

Sekreteraren hette Freda Kelly och har namnsdag i Sverige en gång i veckan. Grattis i morgon! Najs!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör du, typ, vanliga låtar ibland?

Exakt den frågan fick jag av min mor en gång i tiden. Nämnas bör att hennes föreställning om vanliga låtar är valfri Stefan Borsch eller Vikingarna låt. Ja, vad faen är en vanlig låt egentligen?? ☺️ Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt den frågan fick jag av min mor en gång i tiden. Nämnas bör att hennes föreställning om vanliga låtar är valfri Stefan Borsch eller Vikingarna låt. Ja, vad faen är en vanlig låt egentligen?? ☺️

En låt som kan bli en hit, naturligtvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...