Dark Of Light Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Jo. Inte ens pizzan, SadamSpecial, som jag försökte lansera så smått slog an. Vad innehåller den tro?
Den Gode Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Vad innehåller den tro? Musslor, räkor, tonfisk.
Dark Of Light Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 (redigerat) Musslor, räkor, tonfisk. Du skulle nog satsat på mer öken/diktaturtema i ingredienserna? Sjöodjur i en Saddampizza..? Beatles sekreterare har jag för mig att jag läste en bok av någon gång... 😑 Nu ska det gräddas dessa amerikanska pannisar igen! ☺️ Redigerat 3 september 2015 av Dark Of Light
Algotezza Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Brian Epstein hette han väl, Beatles sekreterare, eller var det han som var man-ager? Köpte bok om Lennons brev på rean i våras. Även en lärobok i gitarrlirande. Nu ska jag bara skaffa en också.Gitarr alltså. Nu är det bara ett svensklärarmöte kvar och sedan till mitt grymgym (inte så grymt egentligen men ett bra rim), där damerna går i tajts och herrarna i löst och ledigt. Av någon anledning...
Den Gode Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Du skulle nog satsat på mer öken/diktaturtema i ingredienserna? Sjöodjur i en Saddampizza..? Försöker du jiddra med SadamJR?
Den Gode Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Brian Epstein hette han väl, Beatles sekreterare, eller var det han som var man-ager? Hon var hans sekreterare.
Den Gode Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Köpte bok om Lennons brev på rean i våras. Även en lärobok i gitarrlirande. Nu ska jag bara skaffa en också.Gitarr alltså. Ska du kombinera det med microsyntarna?
Den Gode Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Nu är det bara ett svensklärarmöte kvar och sedan till mitt grymgym (inte så grymt egentligen men ett bra rim), där damerna går i tajts och herrarna i löst och ledigt. Av någon anledning... Är det dina kvinnliga kollegor?
Den Gode Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Blev tvungen att skriva av mig lite på Facebook.
Dark Of Light Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 (redigerat) ... där damerna går i tajts och herrarna i löst och ledigt. Av någon anledning... Du kanske ska gå mot strömmen och dyka upp i en kroppsstrumpa. Försöker du jiddra med SadamJR? Näeh, förefaller onödigt men med de ingredienserna samt som konsument av tvivelaktiga TV-serier får du döpa om anrättningen till något mer passande som t ex Onedin-Linjen. Redigerat 3 september 2015 av Dark Of Light
Algotezza Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Kroppskondom på gymmet! Med glidmedel! Tänkte programmera mikrosyntharna med Lennons brev. Kan bli stort. Sekreteraren hette Freda Kelly och har namnsdag i Sverige en gång i veckan. Grattis i morgon! Najs!
Dark Of Light Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 (redigerat) Sekreteraren hette Freda Kelly och har namnsdag i Sverige en gång i veckan. Grattis i morgon! Najs! Det är ganska ofta... om man jämför... Redigerat 3 september 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Såg på minnenas television som visade Första avsnittet av Herr M. Ljung, Valhallavägen 117, 2 tr ö.g. från 1964. Mycket bättre än det mesta av dagens underhållning.
Den Gode Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Tänkte programmera mikrosyntharna med Lennons brev. Kan bli stort. Jag tänkte att du kunde mölja ihop ditt blipbloppande med gitarr och skriva en riktig hit. Gör du, typ, vanliga låtar ibland?
Dark Of Light Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 (redigerat) Gör du, typ, vanliga låtar ibland? Exakt den frågan fick jag av min mor en gång i tiden. Nämnas bör att hennes föreställning om vanliga låtar är valfri Stefan Borsch eller Vikingarna låt. Ja, vad faen är en vanlig låt egentligen?? ☺️ Redigerat 3 september 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Exakt den frågan fick jag av min mor en gång i tiden. Nämnas bör att hennes föreställning om vanliga låtar är valfri Stefan Borsch eller Vikingarna låt. Ja, vad faen är en vanlig låt egentligen?? ☺️ En låt som kan bli en hit, naturligtvis.
Neosus Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Här är dom rätt så normal... i huvet..... såatte... 😑 ☺️
Dark Of Light Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Jaa, de är vittu... vitruos... vildvittr... viskös...virtuell... De spelar väldigt bra. 😑
Dark Of Light Postat 3 september 2015 Postat 3 september 2015 Bara att komma ihåg sådana stycken... Eller är det rena improvisationer...
Recommended Posts